quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh damn! Dus nu woon je voor het eerst echt op jezelf?
Misschien is het wel een dame op leeftijd die in jou een goddelijke toyboy ziet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Had ze me beter 7 jaar geleden kunnen stalken , zag ik er beter uit.
Ik vind Saints Row en GTA wel vet omdat je dan kan doen wat je wilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Videogames zijn tof.
Niet allemaal, maar gamen is relaxed.
Meer om de manier van posten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat, gewoon je grenzen opzoeken en ze dan passeren
Dat doe ik met alles, vandaar dat ik soms te ver ga
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:09 schreef kweli het volgende:
heb ook helemaal geen zin om vanavond uit te gaan
Ik vind die spellen alleen leuk om naar te kijken, niet om te spelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind Saints Row en GTA wel vet omdat je dan kan doen wat je wil
Had een tijdje terug zo'n PS3 1 maand op mijn kamer, maar hooguit 3x op gespeeld
als ik (ALSquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
Videogames zijn tof.
Niet allemaal, maar gamen is relaxed.
Ik ben al iemands toyboy.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is het wel een dame op leeftijd die in jou een goddelijke toyboy ziet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had geen idee!
Ik had mijn hyper deluxe hoogte / snelheids / hartslagmeter van 1650 euro toen nog niet!
Ik zei toch dat ik me er wel overheen kan zetten ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Meer om de manier van posten.
Eerst zeg je iets zachts, liefs aardigs of iets in die trend
en dan
Maar ik heb dit of dat al gedaan en ik kan dit of dat.
oké ophouden nu ziln niet leuk meer.
Jij was toch dol op World of Warcraft?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die spellen alleen leuk om naar te kijken, niet om te spelen.
Racespellen als Burnout en de NFS-Serie.
Jade Empire
En zulks.
Ik heb een tijdje world of warcraft gespeeld en was daar gewoon verslaafd aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die spellen alleen leuk om naar te kijken, niet om te spelen.
Racespellen als Burnout en de NFS-Serie.
Jade Empire
En zulks.
Bijna één jaar!quote:
Nog een uur en drie kwartierquote:
quote:
Het slachtofferquote:
quote:
Two and a half man is cool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
als ik (ALS) eens een rustig avondje kan chillen en thuis blijf, game ik liever dan tv kijken....
tijdens het gamen kan ik tenminste nog mensen dood maken, die gaan me dan uitschelden, heb ik wat om te lachen.
tenzij het maandag is, dan kijk ik naar 2 en een halve man
quote:
Niemand van hier.quote:
Ja, dat is het risico.quote:
Dat lijkt me ook het stomme aan alleen wonen. Alleen voor jezelf koken vind ik ook verschrikkelijk. Wat dat betreft is dit echt een ideale oplossing.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En alleen eten/slapen bevalt me allerminst
Kan niet vanwege huurcontract.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het stomme aan alleen wonen. Alleen voor jezelf koken vind ik ook verschrikkelijk. Wat dat betreft is dit echt een ideale oplossing.![]()
Misschien nog een kat. Gewoon omdat het kan.
Ja, voor mezelf koken vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het stomme aan alleen wonen. Alleen voor jezelf koken vind ik ook verschrikkelijk. Wat dat betreft is dit echt een ideale oplossing.![]()
Oh, dat is wel kut! Helemaal geen huisdieren?quote:
Flirten en vrijgezel blijven zijn toch niet contradictionair?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neem ik me voor single te blijven zit ik vol op via internetten als nog te flirten.
Waar zou je single willen blijven?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neem ik me voor single te blijven zit ik vol op via internetten als nog te flirten.
Mag ik er ook 1?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit al aan het bier , zoals een echte werkloze.
Ik ben een echte werkloze en zit niet aan het bier. Zelfs als werkloze faal ik nog keihardquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik zou nog ff lekker gaan touren met je cabrio het is echt super buiten !!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
Nog maar een uur en een kwartieren dan is het weer eindemaandsborrel op kantoor
Deel eens uit danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Feitosa het volgende:
ik ook, heet niet voor niets rival.. maar fifa doe ik niet aan....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, had weleens een partijtje tegen je willen spelen.
Nee, anders had ik Meneer Janssen, mijn zoutwater-krokodil ook nooit weggedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut! Helemaal geen huisdieren?![]()
[..]
Flirten en vrijgezel blijven zijn toch niet contradictionair?
Bank in de voortuin!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Feitosa het volgende:
Knuffelt dat nou lekker, zo'n schilpadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, anders had ik Meneer Janssen, mijn zoutwater-krokodil ook nooit weggedaan![]()
Dat is waar. Maar ik ken mezelf inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |