Ik zeg het en iedereen wilt naar het strandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Tof. Noem maar een tijd en plaats.
En ik wil naar het strand morgen, eigenlijk.
Barneyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:33 schreef Belsezar het volgende:
How i met your mother kijk ik nu vaak
En over een paar weken krijg ik de complete serie van The Sopranos op dvd
Als ik het geld had voor een serie lag ik ook elke aflevering te krikken met een lekker wijf.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Single zijn én het hebben van een relatie hebben beide leuke kanten.
Maar voor mij op dit moment moet ik er echt niet aan denken een relatie te hebben.
Barney is coolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Barney![]()
Daar ben je wel even zoet mee bels
quote:
Das pas een waste of amaretto.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das zonde, dat moet in de tiramisu!
Wat is dat nou weer voor vage vorm van discriminatie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lekker, alhoewel er niks mis is met bier. Vrouwen die drinken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das pas een waste of amaretto.
Maar ik lust bijna alles qua sterke drank wel.
Belsezar heeft een keer een heel lekker drankje voor me gemaakt, heette dat niet Caiparinha ofzo, Bels?
vrouwen moeten naar huis rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vage vorm van discriminatie.
Mannen die drinken.
Whaha, dat is idd lekkere rommel! Krijg daar een heerlijke dubbele tong van!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das pas een waste of amaretto.
Maar ik lust bijna alles qua sterke drank wel.
Belsezar heeft een keer een heel lekker drankje voor me gemaakt, heette dat niet Caiparinha ofzo, Bels?
Dat is heul geen slecht ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zou nog ff lekker gaan touren met je cabrio het is echt super buiten !!
Wanneer heb je dat gezegd dan? En welk strand ga je heen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg het en iedereen wilt naar het strandIk ga zeker weten
Ja, maar die Cachacha of hoe dat heet kun je zowat nergens krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]Maar hier kunnen ze het niet maken in een bar. Ik heb er verschillende gedronken in verschillende bars maar het is nooit lekker eigenlijk. En het is zo'n simpel cocktailtje om te maken.
Niet? iedere slijterij! staan gemiddeld 2 tot 3 soorten!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die Cachacha of hoe dat heet kun je zowat nergens krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |