SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou je baas t erg vinden als je ging?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
haha duim jij bent te erg!!!!
maar idd. ik wil weg hier. lekker naar buiten, beetje rondlopen!!!
En krijg je ook beweging.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef dagdag het volgende:
en je kon beter een dagboek gaan kopen bij de hema
3 voor 11 euro
hahaha...alleen heb ik dat gisteren ook al gedaan...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou je baas t erg vinden als je ging?
of je nu daar zit te fokken of buiten rondloopt
even productief voor hem
Nee want als ze zit te fokken betaald de baas dat, als ze buiten rondloopt, kost het haar vrije urenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou je baas t erg vinden als je ging?
of je nu daar zit te fokken of buiten rondloopt
even productief voor hem
daarom en het scheelt een kuttopicquote:
De oplichter!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee want als ze zit te fokken betaald de baas dat, als ze buiten rondloopt, kost het haar vrije uren
Ze bedondert de boel gewoon!
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor passende straf zullen we bedenken? KLB-style?quote:
er is wel een verschil tussen geen zin en hatenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Murmeli het volgende:
niemand dus last van dat ie geen zin heeft om op het werk te zitten?
nja gooi dan maar dicht he....
Duim de gekste jwz.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
het zit er ergens tussenin denk ik....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef jagga het volgende:
[..]
er is wel een verschil tussen geen zin en haten
En idem ik heb ook geen zin meer,
helaas welquote:
Ik denk aan iets in de trend van Saw.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]
wat voor passende straf zullen we bedenken? KLB-style?
bespaar ons het risico dat we je buiten tegenkomen, wil je!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
dank je, ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
bespaar ons het risico dat we je buiten tegenkomen, wil je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |