Jammer dat ze zo godgruwelijk lelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Met vrienden?
of besluit je dat in je eentje en dan zie je vanzelf wel of iemand mee gaat?
Leuke broek, leuk meiskequote:
Is dit en smoes om te mogen posten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, irritant iets ontdekt op mijn laptop. Randje boven mijn toetsenbord spiegelt en glimt altijd, opzich is dat niet erg maar wel als de zon er precies op staat. Ik wordt verblind!![]()
Idd!quote:
oja tuurlijk...sorry liefjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
shhhtttt![]()
doe dat dan via pm dit hoeft kwaak toch niet te weten
Oow dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga morgenmiddag lekker naar het strand, net beslotenBoekje mee, muziekje, drankje
Ik ga sowiesoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Met vrienden?
of besluit je dat in je eentje en dan zie je vanzelf wel of iemand mee gaat?
Nee man, vind ik echt geen gezicht, zo'n broek met een kruis op je knieeen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja een harembroek lijkt me wel weer echt iets voor jou kluts![]()
Hoofddorp is wel een mooie middenweg tussen Zaandam en Den Haag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik krijg vanmiddag mijn eigen Aygo![]()
![]()
Niet meer dat tijdelijke leen ding wat in totaal 2 maanden bij de garage heb gestaan
Krijg hem van een collega die uit dienst gaat die in Den Haag werkt
Alleen die gozer moet dus uit Den haag komen...
Nu moeten we even een plek zoeken om te meeten
Is Hoofddorp verstandig?
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Is dit en smoes om te mogen posten?
Dat dacht ik ook! Heerlijk en lekker poepiebruin wordenquote:
dat is een drollevangerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, vind ik echt geen gezicht, zo'n broek met een kruis op je knieeen.
Ik draag sowieso alleen maar loeistrakke broeken.
hahahaha!! vind je hem zo irritant dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef kweli het volgende:
[..]
ik negeerde hem eerst, maar dat werkt niet
dat was eigenlijk mijn vraag jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:52 schreef Belsezar het volgende:
Kan me prima alleen vermaken met die drie dingen en een zonnetje.
ook wel goed bereikbaar voor beidenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoofddorp is wel een mooie middenweg tussen Zaandam en Den Haag.
toch staat die 2e foto best mooi. eh ik bedoel dat de broek op de 2e foto best wel mooi staat. nog best vrouwelijk enzo. als ik dat aantrek zie ik er niet uit....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is een drollevanger
en die hangen weer in de winkelste erg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
Ook tijdens een avondje bankhangen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, vind ik echt geen gezicht, zo'n broek met een kruis op je knieeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |