quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ook wel goed bereikbaar voor beiden![]()
Ik moet met de trein komen...
Ben benieuwd welke kleur hij is
Ben echt blij gewoon
Heb je het onderzoek daarover ook al gelezen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik draag sowieso alleen maar loeistrakke broeken.
ik heb nog steeds dat setje aygo velgen liggen hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
Ben benieuwd welke kleur hij is
Ben echt blij gewoon
Ik op 7quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
ow...ik stond gisteren op ehhhh de ergens in de 40e plaats in de dag top100
Nee. Kom maar met dat linkje!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je het onderzoek daarover ook al gelezen?
ik ken geen marokaan die geen moslim isquote:
dat is dan ook geen drollevangerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch staat die 2e foto best mooi. eh ik bedoel dat de broek op de 2e foto best wel mooi staat. nog best vrouwelijk enzo. als ik dat aantrek zie ik er niet uit....
Ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ken geen marokaan die geen moslim is
Dan moet ik gaan zoeken... Maar als je ze veel/vaak draagt, dan kan het van invloed zijn op je zenuwstelselquote:
beter debiel dan pedofiel hequote:
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. kreeg al mail terug dat ie wel met mij mee naar de bios wou.. (begon over films)
Maar ik ga buiten even rondwandelen
En wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan zoeken... Maar als je ze veel/vaak draagt, dan kan het van invloed zijn op je zenuwstelsel
wow.. okay... Ik ken er wel die niet praktiserend zijn, maar in de basis zijn die wel volgens de koran opgevoed,quote:
Ja eigenlijk wel.quote:
http://www.nydailynews.co(...)ingling_thigh_s.htmlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan zoeken... Maar als je ze veel/vaak draagt, dan kan het van invloed zijn op je zenuwstelsel
Volgens de Koran? En ik maar denken dat ouders kinderen moesten opvoeden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wow.. okay... Ik ken er wel die niet praktiserend zijn, maar in de basis zijn die wel volgens de koran opgevoed,
oja gatverdarrie!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan ook geen drollevanger
die op de tweede foto heb ik er wel meer van alleen zit t wat beter bij t kruis deze hangt een beetje raar
ik had t meer over zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die vind ik echt niks he
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
waar is iedereen ineens? moet ik nu in mn eentje het topic vollullen?
Problemen met je CZS zijn nooit goed natuurlijkquote:
Kijk, daar is het alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
http://www.nydailynews.co(...)ingling_thigh_s.html
Gewoon rokjes dragen dus.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is ook leukerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die moslim worden enzo. maargoed ik denk dat het een poolse jood was ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wow.. okay... Ik ken er wel die niet praktiserend zijn, maar in de basis zijn die wel volgens de koran opgevoed,
Ik ken zelfs een marokkaan die een hekel heeft aan marokkanenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus. ik haat het om hier te zijn. ik ga liever wat leuks doen. nou ja eigenlijk gewoon niks of fokken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... werken anders.....
Oh nee... bah werken
Waar haal je die?quote:
Iemand in dit topic, ik zeg niet wie....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
maargoed ik denk dat het een poolse jood was ofzo
ik???? ik solliciteer niet naar slaag...alleen naar kusjes en kriebeltjes en aaitjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand in dit topic, ik zeg niet wie....
maar iemand in dit topic, solliciteerd naar een pak slaag
Ik niet... Saïd is een marokaanse naam, geen poolse of joodse.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die moslim worden enzo. maargoed ik denk dat het een poolse jood was ofzo
Dieren zijn een verantwoordelijkheid.quote:
Ik wilde hier echt lief op reageren maar ik heb geen loopschoenen aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik???? ik solliciteer niet naar slaag...alleen naar kusjes en kriebeltjes en aaitjes
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik niet... Saïd is een marokaanse naam, geen poolse of joodse.
Dat moeten overal te halen zijn, als mensen het maar snappenquote:
met die houding kom je nergens hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dus. ik haat het om hier te zijn. ik ga liever wat leuks doen. nou ja eigenlijk gewoon niks of fokken.
ergens doet murm iets niet goed geloof ik...
hier nog een maar dieren zijn wel lief!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dieren zijn een verantwoordelijkheid.
Ik heb altijd honden gehad, maar nu hou ik niet eens een plant levend.
Dus geen dieren voor mij (laat staan een kind).
rrrrrrrquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde hier echt lief op reageren maar ik heb geen loopschoenen aan
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde hier echt lief op reageren maar ik heb geen loopschoenen aan
jawel wel lief zijn voor mij!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met die houding kom je nergens heJe moet niet altijd lief voor jezelf zijn he
Zal ik je ff komen klutsen?quote:
maar zo snel als rival rondjes om jou heen kan rennen kan jij niet raak schieten hoor!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...
(oh... en mijn 357 door te laden... lopen is zo 2008)
Nr. 52704254 die die grap maakt.quote:
Idem.quote:
52704254ste keer dat je die opmerking maakt?quote:
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...
ik ga Elmer Keith alvast even bedankenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
(oh... en mijn 357 door te laden... lopen is zo 2008)
O dan sta je beter als nr 52704254 dan ingeschreven voor een kamer in Amsterdamquote:
hrmmm goed punt!.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar zo snel als rival rondjes om jou heen kan rennen kan jij niet raak schieten hoor!!
gheghe....quote:
Pas je op voor m'n vleugels?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
Zo... das makkelijker... Met hagel is het makkelijker iets bewegends te raken!
DANK JE WEL!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
DANK JE WEL!
Heel goed.quote:
en niet gevraagd hoelaat ie wel zou kunnen!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
Hij redt het niet om om 16:00 weg te gaan uit Den Haag en om 17:00 in Hoofdorp te zijn
Dat wordt dus zondag afspreken!!
Heb alleen het gevoel dat ik zondag al wat afgesproken heb, maar kan niet bedenken wat
Voor mij niet! Dat was de eerste keer dat ik een meisje versierde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
52704254ste keer dat je die opmerking maakt?
Kreng, dat doe je toch niet. helemaal niet als je eerst lief aan het kriebelen bent.. en dan ineens... BAMM, vinger in je rib!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Murmeli het volgende:
dat doet kwaak ook als ik hem in zijn ribbetjes pook...zo cute
Vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Murmeli het volgende:
jij ziet er vast ook heel cute uit als je spastische bewegingen maakt
ja bedankt murmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
DANK JE WEL!
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij niet! Dat was de eerste keer dat ik een meisje versierde.
Nou, dat doe'k dus ook nooit meer! Een jongen reageert gewoon met: Sgoed. Neuken?
ja daar heeft die lul geen zin inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en niet gevraagd hoelaat ie wel zou kunnen!?!?
mss kan t een uurtje later ofzo!?
ja sorry.... ik heb toch al foei tegen mezelf gezegd....quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.
dan ga je toch naar den haag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja daar heeft die lul geen zin in!!
F*ck man
logisch die moet zn auto afstaan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja daar heeft die lul geen zin in!!
F*ck man
Nja hij heeft wel gelijk, Den-Haag is een ramp op het moment qua filequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
logisch die moet zn auto afstaan he
jammer voor je dan maar zondag
Je moet niet zo zeiken! je krijgt een autoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Vind het echt schraal dat ik nu op zondag naar Hoofdorp moet!
Waarschijnlijk ben ik dan zo brak als een motherf*cker en heb ik nog een promillage van 2.5 in mijn bloed zitten van de nacht ervoor
Zie jij mij ergens het tegendeel beweren pruts?quote:
sorry... ik oefen al sinds ik een jaar of 10 ben.. Begonnen met smurfjes van het schuurdak te schieten met een luchtbuks enzo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja sorry.... ik heb toch al foei tegen mezelf gezegd....
maar misschien kan kwaak wel zo slecht schieten dat ie je alsnog mist...
anders ga je maandag, misschien ben je dan niet bezopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja hij heeft wel gelijk, Den-Haag is een ramp op het moment qua file
Vooral nu met dat lange weekend voor de deur
Nja ik wacht wel even af
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry... ik oefen al sinds ik een jaar of 10 ben.. Begonnen met smurfjes van het schuurdak te schieten met een luchtbuks enzo..
Soms ben je gewoon de kluts kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.
Nee? Niet zo'n topic aanwezig? En de zon schijnt! En tis vrijdag! En de vrijdag voor een lang weekend! Wat vreemd dat dan niemand daar op is gekomen....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
ik zie in klaagbaak zo snel geen topic over dat je je werk haat en daar niet wil zijn en ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken....
Want?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
ik zie in klaagbaak zo snel geen topic over dat je je werk haat en daar niet wil zijn en ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken....
quote:
maak je niet druk, we laten hier gewoon niks meer merken en dan doen we de rest stiekemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sorry rival.... echt sorry.... agressief kutvriendje heb ik ook!
Dan moet ik naar de MeidenMarktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
anders ga je maandag, misschien ben je dan niet bezopen?
ik denk dat murmeltje binnenkort weer helemaal legaal in singles post als ze zo doorgaatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
maak je niet druk, we laten hier gewoon niks meer merken en dan doen we de rest stiekem
Nu 13:00 Zondag in Hoofdorp afgesprokenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken! je krijgt een auto
nee....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk dat murmeltje binnenkort weer helemaal legaal in singles post als ze zo doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |