De botsing was om kwart over tien, staat nergens welke trein het wasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Xinouth het volgende:
Welke trein was het eigenlijk?
Als je nou niet in die trein had gezeten, was er dan meer nieuws bekend?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Taennyn het volgende:
Er is tussen Amersfoort en Zwolle een aanrijding geweest tussen een passagierstrein en een goederentrein. Ik zit zelf in de trein er net na, dus veel is er niet bekend, behalve dat er geen slachtoffers zijn.
De trein richting Emmen rijdt gewoon, maar vertrekt vanaf Ommen, las ik op een ander forum. vanaf Zwolle rijden bussen naar Ommen. Ze verwachten dat het tot zeker 23:30 gaat duren vaanvond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
Zolang de trein richting Emmen rond een uurtje of 5 maar weer rijdt
Laat ik nou net in Ommen eruit moetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
De trein richting Emmen rijdt gewoon, maar vertrekt vanaf Ommen, las ik op een ander forum. vanaf Zwolle rijden bussen naar Ommen. Ze verwachten dat het tot zeker 23:30 gaat duren vaanvond.
Onzinquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef IedeK. het volgende:
Mijn vriendin moest in Zwolle net eigenlijk met de trein, zegt in smsje dat er bij een ontsporing 2 doden zijn gevallen. Weet niet of het waar is natuurlijk.
Dacht ik ook al wel, omdat er ook niks te vinden was op alarmeringen.nl e.d.quote:
Dan was de Machinist vast afgeleidquote:
Dan heb ik het precies andersom. Als ik een uur in de trein zit stap ik meer slapend dan wakker uit, als ik een uurtje auto rijdt ben ik daarna gewoon fris en actief. Van dat suffe gestaar in de trein word ik altijd enorm gaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:23 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom wordt dit nou ineens een auto vs. treintopic? Ik baalde ervan dat ik gisteren niet met de trein kon door die aanrijding, want ik had de auto wel staan, maar had juist zin in een relaxte treinreis. Na een dag autorijden ben ik uitgeput, na een dag treinreizen uitgerust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |