Oke, had je net pauze ofzo ?quote:
jup, dat moet ook soms gebeurenquote:
even bijkomenquote:
haha ja dat gaat veel sneller jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef rulerofdeath het volgende:
joah, en ben nu aan het berekenen. dan moet ik de computer maar even het werk laten doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
as Borne, Bornerbox niet had, dan zat borne int blote gat...
die muziek luister ik toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef Robinhoo het volgende:
En die tekst is gewoon een stuk uit een hardstyle track
watdan ? geheimezender ?quote:
ookquote:
oh noes. maja ik ben er ook aan gewend hoor, maar vind het niksquote:
hmm ok. sommige rock gaat nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het wel relaxed om naar te luisteren.
maar rock en metal kan ik ook goed naar luisteren
ik slam fmquote:
Jeujquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
Heb vandaag al meer post dan gisteren, en gisteren eindigde ik 4e met meeste post.
dat vind ik een kutzender. kreeg ik koppijn van toen ik die een dag aan moest horenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ik een kutzender. kreeg ik koppijn van toen ik die een dag aan moest horen
kan d'r niets aan doenquote:
das stimmpt. ik zit heerlijk in de zonquote:
dan pasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezelligover 2,5 uur is het weekend!! (voor mij dan)
ja manquote:
waar werk je eigelijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja mandeze week gewoon 40 uur werken (normaal 4 dagen werken en 1 dag school), al had ik met de lunch naar huis gekund omdat ik 36-uren contract heb, maar 4 overuren (= 4 extra vrije uren) zijn natuurlijk altijd welkom en heb nog wel wat te doen
op een accountantskantoorquote:
gelukkig niet!!quote:
Opzich slim yeah.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op een accountantskantoor
[..]
gelukkig niet!!dat ben je 30-35% van de waarde kwijt aan loonheffing
nu heb ik gewoon 4 extra vrije uren die ik wel kan gebruiken voor school
Je bent iig welkom... Zaterdag avond is het normaal niet zo druk in BB. Dus hoe meer zielen hoe meer vreugd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Samzz het volgende:
Lees ik dat Action in DC zaterdag in Bornerbroek is?![]()
Ach ja... kan er toch niet heen, Normaal ftw
I LISTEN TO IT DAILY, THE HARDSTYLE MAKE ME.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
lekker met de raampjes open, een frisse wind door de auto en een fijn muziekje: i-de-aal![]()
Ik sta dan bij Normaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je bent iig welkom... Zaterdag avond is het normaal niet zo druk in BB. Dus hoe meer zielen hoe meer vreugd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |