Uh, nee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef Piemelmoes het volgende:
Heeu,
Ik wil een paar porgramma's (o.a. rocketdock) installeren op mijn computer op werk
alleen dan krijg ik deze melding als ik installatie wil starten
U moet aangemeld zijn als systeembeheerder op de installatie uit te voeren
Zijn er maniertjes hoe ik dit kan omzeilen en toch iets kan insalleren zonder dat
de systeembeheerder er van hoeft te weten?
Gr
Ja joh, ga lekker hacken op de pc van je baas, dat is te zien en staat een sanctie op. suffertquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef Piemelmoes het volgende:
Sorry heb ff haast, de systeembeheerder wil niet meewerken, collega wou hetzelfde!
Hiermee schiet het niet op natuurlijk, oplossingen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker hacken op de pc van je baas, dat is te zien en staat een sanctie op. suffert
Systeembeheerder omkopen, ticket inschieten, RFC formulier invullen, accepteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef Piemelmoes het volgende:
[..]
Hiermee schiet het niet op natuurlijk, oplossingen?
Ja, niet doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef Piemelmoes het volgende:
[..]
Hiermee schiet het niet op natuurlijk, oplossingen?
Ideale manier om in crisistijd van personeel af te komen. Misbruik maken van bedrijfsmiddelen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker hacken op de pc van je baas, dat is te zien en staat een sanctie op. suffert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |