ccccombobreakerquote:
Resultaten 1 - 8 van circa 6 voor punaisebroek (0,13 seconden)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een spijkerbroek op z'n Belgs/Belgisch(??)
hij staat zelfs op fok! bij de grappige Belgische uitspraken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 8 van circa 6 voor punaisebroek (0,13 seconden)
Vast niet.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, lekker overzichtelijk opgebouwd die OP. Laat maar lekker staan die UI's.
Bij accountantskantoren mag je normaliter nooit in spijkerbroek komen. Als klanten je zien in je spijkerbroek staat dat nou niet bepaald professioneel hequote:
Ik moest wel. Ik zei tegen hem dat ik bleef zitten, toen zei hij dat hij op zijn eigen plek wilde zitten. Vervolgens zei ik dat hij maar twee uurtjes zou blijven en dat ik dus bleef zitten omdat ik al 2,5 uur zat. Toen ging ie gewoon net zo lang naast me staan kijken tot ik wegging. Toen ben ik maar een bureau opgeschoven (wat een stuk kleiner is dan zijn bureau, terwijl ik alle spullen voor m'n scriptie had uitgestaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou, dat je bent opgestaan voor die gozer
waarschijnlijk wisselt hij op de server waar de plaatjes staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb die ene met dat kruisje er al uitgehaald.
En zo moeilijk is deze OP niet. Maar ik heb geen idee hoe die wisselt, maar dat maakt op de wiki niet uit.
Die OPquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, lekker overzichtelijk opgebouwd die OP. Laat maar lekker staan die UI's.
wat? Je laat je gewoon wegjagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest wel. Ik zei tegen hem dat ik bleef zitten, toen zei hij dat hij op zijn eigen plek wilde zitten. Vervolgens zei ik dat hij maar twee uurtjes zou blijven en dat ik dus bleef zitten omdat ik al 2,5 uur zat. Toen ging ie gewoon net zo lang naast me staan kijken tot ik wegging. Toen ben ik maar een bureau opgeschoven (wat een stuk kleiner is dan zijn bureau, terwijl ik alle spullen voor m'n scriptie had uitgestald) en toen begon meneer mijn spullen die er nog lagen alvast te verhuizen
Sukkel. Drie weken binnen en denken dat hij het mannetje is terwijl hij er echt niks van baktKan nog geen administratie boeken en dan tegen mij beginnen
heeft al net zo'n attitude als de supervisor hier ( "ik wil een vaste plek voor mijn assistenten" )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |