Ja, het is volstrekt logisch om rond half zes door een straat heen te schreeuwenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef zovty het volgende:
Het is toch niet zijn schuld dat jij aan slapeloosheid lijdt? Wees blij dat die andere krantenjongen vakkundig wordt ingewerkt.
Waarom zou er in godsnaam een fiets tegen mijn deur staan? Daar zijn die dingen toch niet voor gemaakt!?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zou er in godsnaam een fiets tegen mijn deur staan? Daar zijn die dingen toch niet voor gemaakt!?
'EN DAN VOUW JE DE KRANT DUBBEL ZODAT IE DOOR DE BRIEVENBUS PAST, OKEEE!!!'quote:
En hoe doe je dat als de brievenbus in de deur zit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
'EN DAN VOUW JE DE KRANT DUBBEL ZODAT IE DOOR DE BRIEVENBUS PAST, OKEEE!!!'
'DAN TIL JE HET KLEPJE VAN DE BRIEVENBUS OP, EN DAN DUW JE DE KRANT ERIN
'GAAT DAT LUKKEN DENK JE???!!!!'
Het ging meer zo:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
zeikende huiliequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zou er in godsnaam een fiets tegen mijn deur staan? Daar zijn die dingen toch niet voor gemaakt!?
LOLquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef B.E.D het volgende:
DAAAR ZIT TOCH EEN KLEPJE VOOR!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe doe je dat als de brievenbus in de deur zit?
Ja maar bij een normale brievenbus zit dat klepje verticaal, en bij een brievenbus in de deur zit dit horizontaal erin. Dus dat moet ik dan wel ff wete he??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
DAAAR ZIT TOCH EEN KLEPJE VOOR!
BEN JIJ NOU ZO DOM OF IK NOU ZO SLIM
Zowieso.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef Billenhoofd het volgende:
Moet je een jonko klappen voordat je gaat slapen, dan word je nergens wakker van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |