dat is hij ook niet lamlulquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef sanderman112 het volgende:
mensen die extra vroeg opstaan om te zeggen dat hun deur niet gemaakt is om tegen aan te rijden
krantenbezorger zijn is ernstig ondergewaardeerd. Daarnaast moet je toch zo zijn begonnen om het van-krantenjongen-tot-miljonair-verhaal gerealiseerd te krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
TS is krantenjongen
En wat is nou de klacht?
TS is krantenjongenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
TS is krantenjongen
En wat is nou de klacht?
Ondergewaardeerd misschien. Maar verdient niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
krantenbezorger zijn is ernstig ondergewaardeerd. Daarnaast moet je toch zo zijn begonnen om het van-krantenjongen-tot-miljonair-verhaal gerealiseerd te krijgen
Sommige staan al om 4 uur voor de deur van het depot te wachten, moet je na gaan! Vooral die hoge pieten die de krant hebben zijn zeurpieten! O wee als je 1 minuut te laat bent, de krant een beetje nat is of er een scheurtje in zit! En er zijn zelfs mensen die voor de deur aan het wachten zijn tot jij hen de krant bezorgd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef TheClown1 het volgende:
zeiken op krantenjongens maar wel lekker hun krant pakken bij het ontbijt. wat als die jongen niet om 5uur opstaat om dit voor je te doen. ik heb het ook jaren gedaan. zeer ondergewaardeerd werk.
terechte klacht TS want ze zeiken behoorlijk soms
bezorgde de telegraaf in groningen van mijn 15de tot 17de. het is eng hoor. ik zelf begon dan wel vanaf 5 uur maar genoeg mensen die vanaf 4uur begonnen omdat ze 3 of meer wijken hadden. ik ben vaak geschrokken van mensen die ineens de krant rukken terwijl je die rustig in de brievenbus probeert te doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef Koowsie015 het volgende:
[..]
Sommige staan al om 4 uur voor de deur van het depot te wachten, moet je na gaan! Vooral die hoge pieten die de krant hebben zijn zeurpieten! O wee als je 1 minuut te laat bent, de krant een beetje nat is of er een scheurtje in zit! En er zijn zelfs mensen die voor de deur aan het wachten zijn tot jij hen de krant bezorgd!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
TS is krantenjongen
En wat is nou de klacht?
Ja klopt, of wat dacht je van een hond die alert is!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bezorgde de telegraaf in groningen van mijn 15de tot 17de. het is eng hoor. ik zelf begon dan wel vanaf 5 uur maar genoeg mensen die vanaf 4uur begonnen omdat ze 3 of meer wijken hadden. ik ben vaak geschrokken van mensen die ineens de krant rukken terwijl je die rustig in de brievenbus probeert te doen.
been there,done that and got the t-shirt to prove it.
Op welke aparte plaatsen slaap jij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:52 schreef Koowsie015 het volgende:
Tja San, ik kan diegene wel enigszins begrijpen.. als je 's ochtends om half 5 uit je deur gebonkt word.
In de gang ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:35 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Op welke aparte plaatsen slaap jij.
Sorry billenhoofd, moest bed zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:35 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Op welke aparte plaatsen slaap jij.
Iemand billenhoofd noemenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Iemand billenhoofd noemen
Je hoeft een ander niet meteen uit te schelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |