Ik dacht even aan een ander soort heimwee..quote:
Dat dus!quote:
ohjah, was ik even vergetenquote:
ik kwam er dit jaar pas achter, door de Cocktailsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man, dat wist ik al toen ik jong was en spinazie had gegeten ofzo.
Hehe nee hoor, haar mis ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een ander soort heimwee..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, was ik even vergeten
Hmmm, krijg net een sms van iemand of ik nog vrijgezel ben en eens wat met haar wil drinken.. waarom weet ik niet wie het is?!
Oh tof tegen Murm aan kruipenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
oh julllie mogen wel een keer tegen mij aan komen kruipen en vertellen hoor, vind ik wel gezellig... ik kriebel wel een beetje in je haar ofzo(Nouk en Pien dus he, niet heel singles, dat is een beetje te druk)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
oh julllie mogen wel een keer tegen mij aan komen kruipen en vertellen hoor, vind ik wel gezellig... ik kriebel wel een beetje in je haar ofzo(Nouk en Pien dus he, niet heel singles, dat is een beetje te druk)
Ik heb een nieuw nummerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je nederlandse nr heb ik, en het was geen buitenlands nr
Been there, ow wacht, niet tegen je aangekropenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
hij is niet meer opdringerig toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb gezegt dat ik hem te opdringerig vondt en niks meer gehoord.
Hij reageert helemaal niet.
Ik vindt dat best sneu
Ik heb het volgens mij al eens gezegd, maar door die tieten in je ava lees ik mooi door al die spelfouten heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb gezegt dat ik hem te opdringerig vondt en niks meer gehoord.
Hij reageert helemaal niet.
Ik vindt dat best sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |