abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 16:46:20 #51
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69577549
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef Megumi het volgende:
Ik had een mobiel van de zaak die ging uit na het werk. Vonden ze niet leuk maar schijt aan gehad. Tja ik heb geen vaste telefoon alleen mobiel gaat dus nooit uit. Maar geen einde van de wereld als ik dat ding vergeet of zo idd.
Bij mijn werkgever moet de telefoon ook aanblijven na werktijd, en tijdens verlofdagen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_69578521
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Bij mijn werkgever moet de telefoon ook aanblijven na werktijd, en tijdens verlofdagen.
Bwahaha, dat zou ik dus echt nooit doen, tenzij je stand-by moet zijn voor noodgevallen...
  zondag 31 mei 2009 @ 18:08:49 #53
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_69579887
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Prima, maar dan wel een standby vergoeding, zo niet, dan uit! Ik heb trouwens ook weleens op 1 project de mobiel in mijn burealade bewaard, deze ging dan uiteraard op slot. Was dus alleen op werk beschikbaar
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_69580065
Ik heb geen vaste telefoon, alleen m'n mobiel. Maar ik kan prima zonder en voel me ook niet verplicht om bereikbaar te zijn. Als ik hem een dag vergeet ga ik echt niet terug naar huis om m'n telefoon op te halen.
En als iemand boos is dat m'n telefoon uitstaat is dat zijn probleem. Alsof men van je verwacht dat je bereikbaar bent, soms heb ik gewoon geen zin in dat gezeik .
  zondag 31 mei 2009 @ 18:37:00 #55
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_69580585
Ai, herkenbaar. Heb 2 Blackberries, 1 prive, 1 voor werk. Die van prive ook met internet. Beide altijd bij me.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 31 mei 2009 @ 19:08:54 #56
44885 Metatron
THE VOICE
pi_69581286
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Hamilcar het volgende:
God, en mensen die zo'n kreng als mp3 speler gebruiken zonder oordopjes moeten ze ook afknallen.
Standrechtelijk executeren. Midden op straat, als voorbeeld voor de rest van de homies.

En OT: Ik heb m'n telefoon altijd bij me. Ik draai voor m'n werk nogal eens standby-diensten, en voor mezelf omdat ik dat ding gebruik als notitieboek, adresboek, stratenboek, 'kut-heb-ik-deze-DVD-al?'-boek, OV reisplanner, 'snapshit' (pun-intended) camera, e-book reader, zaklamp, e-mail en internet toegang.

Oh, en ik bel er af en toe ook mee.

Kortom, ik mis de aansteker-functie nog.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  zondag 31 mei 2009 @ 19:30:08 #57
197456 ytram
...dacht je!
pi_69581730
Ik heb 2 telefoons prive

Mijn telefoon is vrijwel altijd binnen een straal van 1 meter vanaf mij, 24/7 staat ie aan. Altijd op stil en op trillen, en heb er idd ook last van dat ik denk dat hij afgaat maar dat dat niet zo is

Ik gebruik hem ook om te mailen, vertrek tijden te kijken, wekker, agenda, mp3 speler etc.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen een week geen telefoon of een week geen internet... dan zou ik toch kiezen voor een week geen telefoon

Edit: oh en als ik hem vergeet mee te nemen dan ga ik wel wel voor terug. Ik kan er ook niet zo goed tegen als ie uit moet of als m'n accu leeg is
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
  zondag 31 mei 2009 @ 23:29:23 #58
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69589081
Heb thuis een vaste telefoon en op mijn werk een vaste telefoon en ik heb GEEN mobiel.
pi_69589292
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef ytram het volgende:
Ik heb 2 telefoons prive

Mijn telefoon is vrijwel altijd binnen een straal van 1 meter vanaf mij, 24/7 staat ie aan. Altijd op stil en op trillen, en heb er idd ook last van dat ik denk dat hij afgaat maar dat dat niet zo is

Ik gebruik hem ook om te mailen, vertrek tijden te kijken, wekker, agenda, mp3 speler etc.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen een week geen telefoon of een week geen internet... dan zou ik toch kiezen voor een week geen telefoon

Edit: oh en als ik hem vergeet mee te nemen dan ga ik wel wel voor terug. Ik kan er ook niet zo goed tegen als ie uit moet of als m'n accu leeg is
Een dubbele agenda dus.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 1 juni 2009 @ 11:30:25 #60
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69597344
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef HarryP het volgende:
Heb thuis een vaste telefoon en op mijn werk een vaste telefoon en ik heb GEEN mobiel.
Je weet niet wat je mist.... Onbereikbaar zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_69624172
Ik vind een mobiele telefoon wel handig, maar dat is ook alles. Thuis heb ik vaste telefoon en telefoneren is niet mijn grootste hobby. Mijn mobiel neem ik wel heel vaak mee, maar ik ga niet terug als ik hem thuis vergeet (Tenzij ik een belangrijk telefoontje verwacht).

Ik laat mijn mobiel altijd aanstaan, maar dat is meer uit luiheid.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')