Bij mijn werkgever moet de telefoon ook aanblijven na werktijd, en tijdens verlofdagen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef Megumi het volgende:
Ik had een mobiel van de zaak die ging uit na het werk. Vonden ze niet leuk maar schijt aan gehad. Tja ik heb geen vaste telefoon alleen mobiel gaat dus nooit uit. Maar geen einde van de wereld als ik dat ding vergeet of zo idd.
Bwahaha, dat zou ik dus echt nooit doen, tenzij je stand-by moet zijn voor noodgevallen...quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever moet de telefoon ook aanblijven na werktijd, en tijdens verlofdagen.
Prima, maar dan wel een standby vergoeding, zo niet, dan uit! Ik heb trouwens ook weleens op 1 project de mobiel in mijn burealade bewaard, deze ging dan uiteraard op slot. Was dus alleen op werk beschikbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever moet de telefoon ook aanblijven na werktijd, en tijdens verlofdagen.
Standrechtelijk executeren. Midden op straat, als voorbeeld voor de rest van de homies.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Hamilcar het volgende:
God, en mensen die zo'n kreng als mp3 speler gebruiken zonder oordopjes moeten ze ook afknallen.
Een dubbele agenda dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef ytram het volgende:
Ik heb 2 telefoons prive![]()
Mijn telefoon is vrijwel altijd binnen een straal van 1 meter vanaf mij, 24/7 staat ie aan. Altijd op stil en op trillen, en heb er idd ook last van dat ik denk dat hij afgaat maar dat dat niet zo is![]()
Ik gebruik hem ook om te mailen, vertrek tijden te kijken, wekker, agenda, mp3 speler etc.
Maar als ik zou moeten kiezen tussen een week geen telefoon of een week geen internet... dan zou ik toch kiezen voor een week geen telefoon
Edit: oh en als ik hem vergeet mee te nemen dan ga ik wel wel voor terug. Ik kan er ook niet zo goed tegen als ie uit moet of als m'n accu leeg is
Je weet niet wat je mist.... Onbereikbaar zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef HarryP het volgende:
Heb thuis een vaste telefoon en op mijn werk een vaste telefoon en ik heb GEEN mobiel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |