abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69516878
30 juli ga ik met vier anderen voor 8 dagen naar het geweldige eiland Kos!
We zitten in Hotel Atlantis (all inn voor 850euro p.p. ongeveer):

Ben er ongeveer 7 jaar geleden ook al eens geweest, maar toen was ik 15 en toen ging ik nog met mijn ouders. Maar nu wil ik natuurlijk ook een beetje genieten van het nachtleven, en ben benieuwd welke kroegen ik niet mag missen, en wat de ervaringen zijn met het uitgaan etc..

Ook wel benieuwd naar (goedkope) excursies, heb weinig zin om alleen maar te zuipen en op het strand te liggen, zal een beetje zonde zijn van het geld zijn..
Gewoon omdat het kan
pi_69517078
Toevallig ben ik anderhalve week geleden naar Kos geweest. Hotel Ramira Beach wat heel erg goed beviel. Qua excursie hebben wij de eilandtoer gedaan wat wel leuk is aangezien je dan meteen ongeveer alle boeiende plekken te zien krijg. Daarnaast zijn we naar het eiland Nissyros geweest, eiland van een vulkaan met 1 hele grote krater waar je in mag: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=394533 (niet van mij). Erg indrukwekkend om te zien, alleen duurde de dag heel erg lang, té lang. Was het wat mij betreft wel waard, maar op eigen houtje of een korte excursie was voor mij beter geweest.
Qua uitgaan heb ik niet echt ervaringen want het was dat betreft erg rustig van wat wij hebben gezien, de barstreet leek wel erg kort.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:49:13 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69517278
Ik ga er over drie weken even heen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69517363
ik hoorde dat die eilandtour voornamelijk in de bus plaatsvindt? Kennissen vertelde dat je het merendeel in een te warme bus van punt a naar b reist, en er dan even uit mag om de boel te bekijken. Zij hadden het ook over een mogelijkheid tot een BBQ na de tour. Maar dit is waarschijnlijk afhankelijk met wie je de tour doet neem ik aan.
Gewoon omdat het kan
pi_69517370
Het weer was btw nu al ge-wel-dig . Rond de 28 graden, in mei!
pi_69517450
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef DannydeK het volgende:
ik hoorde dat die eilandtour voornamelijk in de bus plaatsvindt? Kennissen vertelde dat je het merendeel in een te warme bus van punt a naar b reist, en er dan even uit mag om de boel te bekijken. Zij hadden het ook over een mogelijkheid tot een BBQ na de tour. Maar dit is waarschijnlijk afhankelijk met wie je de tour doet neem ik aan.
Je zit inderdaad wel heel veel in de bus. Bij elke plek krijg je een bepaalde tijd om hetgeen te bekijken, maar meestal hoef je hiervoor niet echt meer tijd te hebben wat mij betreft. Ik hoef niet een uur naar iets te kijken. Ik vond het geschikt omdat je binnen een dag ongeveer al het boeiende gezien hebt, wat als je het zelf doet waarschijnlijk meer tijd en moeite kost. Ik vind het leuk om culturele dingen te zien op vakantie, maar het liefste in vogelvlucht .. het moet niet teveel van m'n vakantie kosten.. Had btw gelukkig gewoon airco in de bus , maar verschilt wel per organisatie natuurlijk. Ik zat bij Jiba/Sunweb.. maar dit soort dingen kunnen natuurlijk weer heel anders zijn aangezien het in de zomer een stuk drukker zal zijn.
pi_69517557
Rond 30 juli is het daar volgens mij zo'n 45 graden. Maar ik zelf heb hier weinig problemen mee, zolang 's nachts de airco maar werkt . Zeewater is voor zover ik herinner wel ijskoud, en de vele kiezels zijn niet al te goed voor je voeten.

(strand ziet er niet echt aantrekkelijk uit op het eerste oog )
Gewoon omdat het kan
pi_69517704
Ben ook benieuwd! Wij gaan 2 augustus 8 dagen met groep van 14 man naar appartement Erato (heb gehoord dat het appartement niets speciaals is, maar echt iets waar je kunt doen en laten wat je wilt, daar draait het ons toch om).

Wil ook wel eens weten waar je wél en juist níet moet gaan stappen?? En is er ook een strand waar overdag 'iets' te doen is? Bijvoorbeeld wat muziek en barretjes ofzo?
pi_69519778
Deze bar is erg populair:
http://www.camel.gr/
Gewoon omdat het kan
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:48:00 #10
202014 JJH
Knetter. O+
pi_69525040
Qua stappen: "Bar Street" Alles zit daar geconcentreerd. Ik ben er vorig jaar laat (september) geweest en vond het daar nog gezellig zat. Qua excursies en dergelijke hebben we alleen de boottocht naar Nissyros gedaan. Indrukwekkend daar en errug warm. Buitentemperatuur was +/- 32 / 33 graden. en er komt daar namelijk ook een boel warmte uit de grond en het waait niet in die krater.
http://smg.photobucket.com/albums/v718/volvo1985/?action=view¤t=S1031236.flv
Wel geniaal om te doen, zou er zo weer inklimmen,even ter informatie, dat water staat dus doodleuk te koken hè.
Verder hebben we een dag scooters gehuurd en in één dag zelf het hele eiland verkend. Het is niet bijzonder groot dus dat was prima te doen. Het mooiste strand van het eiland is misschien wel Lampi Beach. Aan de Noord kant van Kos-stad.

In ieder geval een fijne vakantie daar!
pi_71206259
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
Qua stappen: "Bar Street" Alles zit daar geconcentreerd. Ik ben er vorig jaar laat (september) geweest en vond het daar nog gezellig zat. Qua excursies en dergelijke hebben we alleen de boottocht naar Nissyros gedaan. Indrukwekkend daar en errug warm. Buitentemperatuur was +/- 32 / 33 graden. en er komt daar namelijk ook een boel warmte uit de grond en het waait niet in die krater.
http://smg.photobucket.com/albums/v718/volvo1985/?action=view¤t=S1031236.flv
Wel geniaal om te doen, zou er zo weer inklimmen,even ter informatie, dat water staat dus doodleuk te koken hè.
Verder hebben we een dag scooters gehuurd en in één dag zelf het hele eiland verkend. Het is niet bijzonder groot dus dat was prima te doen. Het mooiste strand van het eiland is misschien wel Lampi Beach. Aan de Noord kant van Kos-stad.

In ieder geval een fijne vakantie daar!
En.. hoe zijn de taxi's daar!!?? Of rijden die niet?? Jij zou er verstand van moeten hebben las ik..
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:37:42 #12
202014 JJH
Knetter. O+
pi_71210852
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:03 schreef volkel het volgende:

[..]

En.. hoe zijn de taxi's daar!!?? Of rijden die niet?? Jij zou er verstand van moeten hebben las ik..
We zaten erg dicht bij de stad, en hebben één keer een taxi gepakt terug naar het hotel. Koste 5 euro ofzo. Verder niks op aan te merken volgens mij.
pi_71222314
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:58 schreef DannydeK het volgende:
Rond 30 juli is het daar volgens mij zo'n 45 graden. Maar ik zelf heb hier weinig problemen mee, zolang 's nachts de airco maar werkt . Zeewater is voor zover ik herinner wel ijskoud, en de vele kiezels zijn niet al te goed voor je voeten.

[ afbeelding ]
(strand ziet er niet echt aantrekkelijk uit op het eerste oog )
Ik ben er met mijn ouders geweest, zand was idd erg of beter gezegd te warm. Moest zelfs met slippers aan naar de zee.

Dat is iets te veel van het goeie
pi_71256784
Ik ben net thuis, Kos is echt geniaal. Ga volgend jaar wel weer denk ik. Elke dag tot 's ochtends vroeg doorgaan en dan uitbrakken op het strand of op de boot. Hele vette cruise gedaan naar een paar andere eilandjes in de buurt, en we konden ook nog even van de boot afduiken etc. Uitgaan is ook top, alleen die Camel Bar zoals hierboven genoemd is echt een baggertent. Maar goed voor de rest zitten er nog tig Nederlandse barretjes. Ook heerlijk gegeten elke dag, restaurant Filarakia is een aanrader.
pi_71280727
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:29 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben net thuis, Kos is echt geniaal. Ga volgend jaar wel weer denk ik. Elke dag tot 's ochtends vroeg doorgaan en dan uitbrakken op het strand of op de boot. Hele vette cruise gedaan naar een paar andere eilandjes in de buurt, en we konden ook nog even van de boot afduiken etc. Uitgaan is ook top, alleen die Camel Bar zoals hierboven genoemd is echt een baggertent. Maar goed voor de rest zitten er nog tig Nederlandse barretjes. Ook heerlijk gegeten elke dag, restaurant Filarakia is een aanrader.
Thanks! Hier heb ik wat aan (gaan zondag over een week), hiervoor gaan we!! Maar ja, gaan met 14 man, dus zullen onszelf toch wel vermaken neem ik aan.. Toch raar dat de Camel Bar niets is volgens jou, maar meningen verschillen, zullen het eens proberen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')