Minimum snelheid is er alleen voor Autowegen en autosnelwegen.quote:
Helaas staat het daar verkeerd. Je auto moet die snelheid kunnen rijden. Er is niets wat je verplicht om daadwerkelijk die snelheid te rijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minimum snelheid is er alleen voor Autowegen en autosnelwegen.
Klopt, maar als jij 100 rijd waar je 120 mag en ik zit achter je, zal ik je zeker proberen te overtuigen om harder te rijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas staat het daar verkeerd. Je auto moet die snelheid kunnen rijden. Er is niets wat je verplicht om daadwerkelijk die snelheid te rijden.
Uiteraard, dat zou ik ook doen. Als je maar onthoud dat het niet verplicht is een minimale snelheid te rijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij 100 rijd waar je 120 mag en ik zit achter je, zal ik je zeker proberen te overtuigen om harder te rijden![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zou ik ook doen. Als je maar onthoud dat het niet verplicht is een minimale maximale snelheid te rijden.
Dat weet ik, maar heb het eens meegemaakt, dat ik netjes 120 reed op de rechtse baan, met 3 of vier auto's voor me met dezelfde snelheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zou ik ook doen. Als je maar onthoud dat het niet verplicht is een minimale snelheid te rijden.
Oh dat zeker. Je kan de politie bellen en dan komen ze vast wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:44 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb het eens meegemaakt, dat ik netjes 120 reed op de rechtse baan, met 3 of vier auto's voor me met dezelfde snelheid.
Ineens piepende banden en de auto's voor mij vlogen naar links !
Ik was een beetje in de war, en zag toen in mijn ooghoek wat er aan de hand was, een bejaarde die met een gangetje van 50-60 aan het tuffen was op de rechtse baan
Mijn alarmlichten aan gemept(ik kon niet naar links) en vol in de ankers. Ik zweer het, ik zou mijn hand er niet tussen durven hebben, de afstand van mijn bumper tot zijn achterkant
Zulk soort volk zorgt voor onveilige situaties en moet van de weg gehaald worden
Ja daar heb ik echt vertrouwen in, de politiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Je kan de politie bellen en dan komen ze vast wel.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt vertrouwen in, de politie
Trouwens file =![]()
Dat ik maar vaker in de file mag staan![]()
Lekkere meisjes kijken
Helemaal nietquote:
Ja dag. Zijn er echt mensen die aan file-flirten doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Heb er een keer een leuk meiske aan overgehouden
sterker nog, ik maak regelmatig mee dat ik wordt meegelokt door een vlotte dame naar een wegrestaurant en dit eindigt vaak in neuken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dag. Zijn er echt mensen die aan file-flirten doen?
Ja, nog effequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
sterker nog, ik maak regelmatig mee dat ik wordt meegelokt door een vlotte dame naar een wegrestaurant en dit eindigt vaak in neuken.
Prima, ik hoef geen vertegenwoordigster op te pikken in de filequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
jij doet gewoon niet mee, klaar. Je doet niet meer mee!
nee? vertel eens, waar pik jij de dames op? als het je in de file al niet lukt..... heb ik er eerlijk gezegd een hardhoofd inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, ik hoef geen vertegenwoordigster op te pikken in de file
Ik ben al lang en breed voorzien, als het het zo nodig wilt weten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee? vertel eens, waar pik jij de dames op? als het je in de file al niet lukt..... heb ik er eerlijk gezegd een hardhoofd in
wat een freakshow moet dat zijn.... ik heb met je te doen broederquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben al lang en breed voorzien, als het het zo nodig wilt weten.
Pfff, die is wel heel vergezochtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat een freakshow moet dat zijn.... ik heb met je te doen broeder
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |