De KPN is zo duur niet dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Live is juist goedkoop, editten is veel duurder.
En als je nee hoort ga je stampvoeten waarna je van mama 5 minuten in de hoek moet?quote:
Oh grappig. Nou ja, het was maar een idee om ons mee te vermaken.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
om terug te komen op het geesten zoeken in de Bunker, dat is al gedaan en er zijn filmpjes van.
vooral die eerste is creepy.
Dankjequote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh grappig. Nou ja, het was maar een idee om ons mee te vermaken.
PS Ik vond je verslag ook heel leuk hoor
Nee? Ik vond ze best eng eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Niet echt spectaculair, die filmpjes.
Mera je hebt een leuke stijl van schrijven
Tot september geduldig afwachten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef sunny16947 het volgende:
Ideeën genoeg aangedragen, maar krijg een heel flauw vermoeden dat er weinig van komt.
Het was wel een leuke zoethouder. Dat wordt dus geduldig wachten tot september.
pax zijn mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef enjoybram het volgende:
Online screening ok:
1) 4 x voorselectie van per keer 8 pax
2) 24hr in The Bunker veel persoonlijke vragen en iso-gesprekken
3) per 24 uur selectie per credts
4) 2 x reserve pax totaal
Ik verwacht helemaal nix, dan kan het alleen maar meevallen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef sunny16947 het volgende:
Ideeën genoeg aangedragen, maar krijg een heel flauw vermoeden dat er weinig van komt. Het was wel een leuke zoethouder. Dat wordt dus geduldig wachten tot september.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |