Deze hunt is wel ongebruikelijk...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef LoggedIn het volgende:
voor je de prijs kan lezen is het product uitverkocht
ja, iedereen gaat slapen.. Je bent toch volkomen kansloos eer je iets boeiends zietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef Gibeon het volgende:
Gaat rap inderdaad, server overload is ook over (lijkt het)
Draait volgens mij op een paar van die EEE PC's die ze net verkocht hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef W00fer het volgende:
Ik vraag me af wat voor server load ze hebben, best nieuwschierigVast niet zo'n groot serverpark als Fok
Ik wilde direct door.. Boeiend wie het nieuwe topic post?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
hoe de fuck kan jij binnen één minuut een topic met OP openen?
De sluitposter opent het nieuwe topic.
Afkloppen graag!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef Gibeon het volgende:
Gaat rap inderdaad, server overload is ook over (lijkt het)
Puntje voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, iedereen gaat slapen.. Je bent toch volkomen kansloos eer je iets boeiends ziet
ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:00 schreef bosb het volgende:
en even rust met een nieuw hartslag ding, heeft er al de hele dag gestaan volgens mij, dus ik kan even naar het toilet
En wegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:00 schreef bosb het volgende:
en even rust met een nieuw hartslag ding, heeft er al de hele dag gestaan volgens mij, dus ik kan even naar het toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |