abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69512493
Ik liep net terug van de bushalte naar mijn huis toen ik volgens mij een oude bekende tegen het lijf liep. Helaas geen goede bekende maar een hele slechte, namelijk een man die mij zo`n twee jaar geleden overvallen had, waarbij mijn portemonnee was gestolen en ik ook nog eens was gestoken waardoor ik naar het ziekenhuis mocht.
Twee jaar geleden kwam deze overvaller recht op me afgefietst met de vraag of ik wist hoe laat het was. Zo vriendelijk als ik ben keek ik dus op mijn horloge en op datzelfde moment bedreigde hij me al met een steekwapen, echt totaal onverwachts.
Zojuist kwam deze overvaller (ik ga er nu voor het gemak gewoon even vanuit dat het hem is) langs me gefietst en keek de hele tijd achterom (alsof 'ie me herkende) en stopte even later op een smal stuk, waar ik helaas wel langs moest. Dus vroeg hij weer aan me hoe laat het was waarbij ik hem dat dus vertelde maar dit keer met een paar meter afstand ertussen. Vervolgens vroeg 'ie dus 10 euro aan me waarop ik vertelde dat ik geen geld bij me had. Toen wilde hij dus wel even mee naar mijn huis om het geld op te halen, waarop ik dus snel om hem heen wist te lopen en te dreigen dat ik de politie zou gaan bellen. Vervolgens is die klootzak weggefietst.

Klacht: straks kan ik nog verhuizen omdat ik anders weer die overvaller tegen het lijf loop.
Tok.
pi_69512597
TS is een huilie
pi_69512669
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Dus vroeg hij weer aan me hoe laat het was waarbij ik hem dat dus vertelde maar dit keer met een paar meter afstand ertussen. Vervolgens vroeg 'ie dus 10 euro aan me waarop ik vertelde dat ik geen geld bij me had. Toen wilde hij dus wel even mee naar mijn huis om het geld op te halen, waarop ik dus snel om hem heen wist te lopen en te dreigen dat ik de politie zou gaan bellen.
Goed aangepakt man!

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:54:50 #4
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69512726
Vechten.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_69512738
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Vechten.
Hoii
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:56:23 #6
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69512765
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:55 schreef kensei het volgende:

[..]

Hoii

Heey ik heb een volger:D. Ts of ga op zelfverdediging of draag voortaan een teesert bij je man.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 00:56:47 #7
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69512775
Ik kan me voorstellen dat TS nu iets minder prettig slaapt. Terechte klacht.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69512785
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:56 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Heey ik heb een volger:D. Ts of ga op zelfverdediging of draag voortaan een teesert bij je man.
Ik was hier eerder dan jij
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:00:10 #9
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_69512843
Mes kopen, hem opzoeken en vragen om 10,-. Als hij dat niet geeft steek je hem in zijn been.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_69512858
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:52 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Goed aangepakt man!

Ja vind ik ook. Ik had natuurlijk ook echt de politie kunnen bellen maar voordat hun er zijn zit die overvaller toch alweer in een ander stadsdeel.
Tok.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:01:06 #11
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69512862
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:00 schreef pisnicht het volgende:
Mes kopen, hem opzoeken en vragen om 10,-. Als hij dat niet geeft steek je hem in zijn beenplasser.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:01:30 #12
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69512873
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik was hier eerder dan jij

Jooaah!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:03:20 #13
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_69512903
1. ts is een pussy, bijt eens van je af.

2.
quote:
Verder woon ik in Amsterdam Slotervaart waar ik zo`n beetje de enige blanke ben. Als er mij nog meer dodelijk saaie verhalen te binnen schieten, pleur ik het hier weer neer.
Je vraagt er gewoon om.
I never workout
pi_69512911
Ik had dan toch echt weer aangifte gedaan , is hij toendertijd aangehouden en vervolgd?
pi_69512937
Ik vraag me dan af, doet hij dat al twee jaar continu, of zag hij zijn kans schoon omdat hij jou weer tegenkwam?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_69512978
Hij kan toch makkelijk met je mee naar huis. Geef hem gewoon die 10 euro man
pi_69513026
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
1. ts is een pussy, bijt eens van je af.

2.
[..]

Je vraagt er gewoon om.
Wat moet ik doen dan? Ik ga echt niet met iemand vechten die een wapen bij zich heeft, als ik het gevecht verlies dan steekt die gast me helemaal lek. De volgende keer neem ik dan toch liever zelf een wapen mee, hoewel ik dan waarschijnlijk zelf in de gevangenis terecht kom.
Grappig dat je die quote weer helemaal naar boven haalt trouwens.

Het lijkt me sterk dat die overvaller twee jaar gaat zitten wachten totdat 'ie mij weer tegenkomt. Of hij doet zijn werk heel goed, of hij heeft in die 2 jaar een paar maanden gezeten en is nu weer terug met hetzelfde doel: mensen overvallen.
Tok.
pi_69513093
Maar is hij toen vervolgd voor wat hij jouw heeft aangedaan? Heb je er toen aangifte van gedaan ? als je weet dat hij weer in de buurt rondhangt moet je er toch iets mee doen?
Zeker aangezien hij je gewoon weer aanhoudt, dit keer zonder geweld.. Ik denk dat ik behoorlijk agressief zou worden als ik iemand tegenkom die mij heeft neergestoken
pi_69513121
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Wat moet ik doen dan? Ik ga echt niet met iemand vechten die een wapen bij zich heeft, als ik het gevecht verlies dan steekt die gast me helemaal lek. De volgende keer neem ik dan toch liever zelf een wapen mee, hoewel ik dan waarschijnlijk zelf in de gevangenis terecht kom.
Grappig dat je die quote weer helemaal naar boven haalt trouwens.

Het lijkt me sterk dat die overvaller twee jaar gaat zitten wachten totdat 'ie mij weer tegenkomt. Of hij doet zijn werk heel goed, of hij heeft in die 2 jaar een paar maanden gezeten en is nu weer terug met hetzelfde doel: mensen overvallen.
Het was dus weer een "nieuwe nederlander" , DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!
Ik zou Alberto erop afsturen om hem te confronteren met dit schandalige gedrag
pi_69513210
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:14 schreef zeemonster het volgende:
Maar is hij toen vervolgd voor wat hij jouw heeft aangedaan? Heb je er toen aangifte van gedaan ? als je weet dat hij weer in de buurt rondhangt moet je er toch iets mee doen?
Zeker aangezien hij je gewoon weer aanhoudt, dit keer zonder geweld.. Ik denk dat ik behoorlijk agressief zou worden als ik iemand tegenkom die mij heeft neergestoken
Voor zover ik weet is hij niet vervolgd, uiteraard heb ik er toen wel aangifte van gedaan. Het probleem is ook dat ik niet 100% zeker weet dat het weer dezelfde overvaller is. Zijn handelen komt natuurlijk overeen waardoor ik er vanuit ga dat het hem is maar het is ook nog eens een "negroide persoon". Hoevaak hoor je wel niet dat hun overvallen plegen? Daarnaast lijken ze allemaal op elkaar waardoor ik nooit een goede beschrijving kan geven.
Tok.
pi_69513230
TS houdt er stiekem van om gestoken te worden.
pi_69513260
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:23 schreef Alborz het volgende:
TS houdt er stiekem van om gestoken te worden.
Ja, daar kik ik op uiteraard. Maarja, ik ga nu slapen en maar hopen dat ik geen nachtmerrie krijg. Weltrusten Fok!kers!
Tok.
pi_69513303
Ik zou er sowieso aangifte van doen , en misschien toch maar verbaal wat harder worden . Als ze geweld willen gebruiken doen ze dat toch wel , of je nu vriendelijk blijft of niet .
pi_69513335
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
2.
[..]

Je vraagt er gewoon om.
Ik woon mijn hele leven al in Amsterdam Geuzenveld en ben nog nooit bedreigd/overvallen hier

Het engst dat ik heb meegemaakt was een geestelijk gehandicapte grote gast die ik en een vriend een beetje zagen als de boeman van de buurt
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:46:55 #25
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_69513539
Mijn oma en opa woonden ook in Geuzenveld en zijn destijds in de jaren 80-90 meerdere malen overvallen door marokaans tuig.
Je hebt het dan dus over opas en omaatjes beroven, in elkaar slaan, tegen de grond smijten met gebroken ledematen als gevolg enz enz , weerloze mensen die zich niet kunnen verdedigen.
Weerloze mensen die toen ze zich nog wel konden verweren die vrijheid bij elkaar gevochten en gestaakt hebben waar dat parasitaire tuig nu van profiteerd.
Mijn neefje woonde ook in geuzenveld en zei het toen ook al; als ze dat tuig niet terug sturen of in de bak mikken komen daar nog wel eens echte problemen van....
Ik , als provinciale boer uit heerhugowaard, snapte dat toen niet, ik had geen flauw benul waar hij het over had....
Dat was toen, vroegah

Als ik er nu kom( dat gedeelte van 020) voor mijn werk heb ik bijna medelijden met de laatste restantjes autochtone nederlanders die er nog wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')