Is een advies van aangifte doen een typering voor een internetheld danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Al die internethelden hier.. verstandig ja, gaan vechten met iemand die waarschijnlijk een mes bij zich heeft. Laten we 't maar 'natuurlijke selectie' noemen.
Dus jij bent de nieuwe Neus?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet , maar ik denk wel dat ik in de positie ben dat ik genoeg mensen ken die hem wel dat lesje kunnen leren...Ik zou opnieuw aangifte doen.
Nee maar ik ken genoeg agenten die mijn aangifte meteen serieus nemen en niet afdoen als een melding , mensen die meteen aan criminelen denkenquote:
Voel je niet zo aangevallen joh, wie zegt dat ik 't over jou had?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Is een advies van aangifte doen een typering voor een internetheld dan. Nee je moet je alles maar laten overkomen en niks ertegen proberen te doen , dat is lekker normaal
.
Ik snap niet wat dat met het onderstaande te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee maar ik ken genoeg agenten die mijn aangifte meteen serieus nemen en niet afdoen als een melding , mensen die meteen aan criminelen denken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet , maar ik denk wel dat ik in de positie ben dat ik genoeg mensen ken die hem wel dat lesje kunnen leren...Ik zou opnieuw aangifte doen.
Ik wel , ligt er maar net aan hoe je een "lesje leren" interpreteert en hoe je het wil lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat met het onderstaande te maken heeft.![]()
[..]
Trots is onbekend tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Al die internethelden hier.. verstandig ja, gaan vechten met iemand die waarschijnlijk een mes bij zich heeft. Laten we 't maar 'natuurlijke selectie' noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |