wedstrijdje doen wie hem eerder heeft?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef MaLo het volgende:
Jaaa ik post ook weer gezellig mee. Wacht vol smart op mijn bestelling die half juni komt
Die donkergrijze jurk is ook mooi in die kleurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef liefie_ het volgende:
Nou mijn bestelling dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste schoentjes worden na gelevert
Ja ik zag hem eerst ook alleen maar die bruine kleurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Die donkergrijze jurk is ook mooi in die kleurIk kon alleen nog maar kiezen voor een vaalbruine
Ja goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wedstrijdje doen wie hem eerder heeft?ikke ook half juni
Vestje in het bovenste plaatjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef liefie_ het volgende:
Nou mijn bestelling dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste schoentjes worden na gelevert
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef PeRi het volgende:
MIjn bestelling van gisteren heeft al een tracknummer![]()
!
Vraagje; ik heb nog nooit iets retour gezonden en nu voor het eerst. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze een retourbestelling verwerkt hebben in je ' saldo' pagina? Ik heb afgelopen maandag iets retour verzonden.
ik denk dat dat bolerotje er in allerlei kleuren gaat komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vestje in het bovenste plaatje
Bolerovestje in middelste plaatje
Schoentjes in onderste plaatje heb ik ook besteld
Ziet er leuk uit allemaal!
Nouja hij heeft wel een nummer, maar is nog niet te vinden bij de TNT, zal ook wel weer een week duren ofzo zoals altijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]dat is niet tof! Die van mij is van eergister of zo (of nog een dag eerder? ik weet het niet meer) en heeft er nog geen
Nou je bent iig al een stap verder dan ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja hij heeft wel een nummer, maar is nog niet te vinden bij de TNT, zal ook wel weer een week duren ofzo zoals altijd.
Haha ja ik vind 'm echt leuk, maar heb 'm alleen in het rozequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat dat bolerotje er in allerlei kleuren gaat komen
Maar die gooi ik dan wel bij die nalevering als deze bestelling in behandeling is genomen want ik wil het hebben!!
Dat blazertje is echt super he, het is mijn favoriete werk-kledingstukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja ik vind 'm echt leuk, maar heb 'm alleen in het rozeAlstie in de sale komt ga ik inslaan
Ik heb vandaag mijn blazertje met 2 singletjes aan
Oh wat een beeldig jurkje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |