Miesje?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Pics van het miesje in het roze?
dat kak-eikeltje was echtheel erg...bah bahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:15 schreef Silaz het volgende:
Wat een faalhazen daar op schoolIedereen.. ook dat kakjoch.
Sowieso dit. Wát een lekker ding.quote:
Ja da's ook mijn gevoel een beetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:52 schreef Equites het volgende:
Tering dacht een grappige docu te gaan kijken, maar dat bleek toch anders uit te pakken. Zit hier een beetje met een neerslachtig gevoel. Een meisje die zo onzeker is over zichzelf dat ze amper naar voren durft te kijken, geen gevoel heeft gekend van een warm thuis en een moeder die haar gevoelens niet durft uit te drukken. Volgens mij is dit meisje helemaal niet zo dom als ze doet overkomen, maar gewoon in een kut situatie is gebracht waar ze helemaal niet tot ontplooing is gekomen. Juist door bij die lonsdalers te gaan kreeg ze nog meer tegengas van de rest van de school wat weer resulteerde in meer haat naar de mensen om haar heen, lekkere vicieuze cirkel. Dit meisje afschilderen als een domme racist is mij te kort door de bocht. Snap ook niet dat de school hier zo mee om is gegaan, dreigen met haar van school te sturen zal het alleen maar erger hebben gemaakt, wat een josti's.
Ze heet Laura. Maar ze woont niet in Nieuwegeinquote:
Screencaps?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze heet Laura. Maar ze woont niet in Nieuwegein
En deze mag ook nog wel eens gequote.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Iblis het volgende:
Ik zal wel een softie zijn, maar het is toch ergens wel een beetje ontroerend? Zo'n meisje zoekt ook een groepje om bij te horen, en wordt door haar klasgenoten, terecht of niet, helemaal uitgekotst, terwijl die vrienden natuurlijk ook een diepgang van niets hebben.
Ze zit bij elk gesprek met haar begeleider, met haar mentrix, met haar moeder te frummelen; bij gym is ze ontzettend angstig voor de bal, ze bijt wel wat van zich af, maar ze komt niet als een intens kreng over. En dan raakt ze zwanger, en besluit ze, ondanks alles, het kind te houden. En verder wil ze wel vrachtwagenchauffeur worden, en uiteindelijk werkt ze ook om haar examen te halen.
Als je dan ziet hoe haar vriendengroep in feite haar laat zitten, omdat ze alleen maar willen feesten en niet overdag willen afspreken, dan zit ze daar toch maar mooi met alleen haar moeder. Dat meisje moet rap volwassen worden, zelf een kind opvoeden, werk zoeken, de eindjes bij elkaar zien te knopen.
Dat zal niet gemakkelijk zijn, en natuurlijk is ze niet de slimste, maar ze had ook het kind kunnen dumpen bij haar moeder, en weer keihard kunnen gaan feesten. Ik weet natuurlijk niet hoe het inmiddels ermee staat, maar mijn eerste indruk is dat het best een lieve moeder zou kunnen zijn, meer dan die ‘Thijs’ die te laf is om enige verantwoordelijkheid te nemen, wat zij wel doet.
En dan kun je natuurlijk afgeven dat ze dom is, dat ze dom is zwanger te geraken, dat ze lelijk is, of weet ik veel wat, maar uiteindelijk kiest ze wel voor het opvoeden van zo'n kind en voor het opzijleggen van haar zakgeld om spullen voor dat kind te kopen. Het is misschien symbolisch, maar ze had er ook peuken en Lonsdalekleding van kunnen kopen.
Te lui, please iemand anders?quote:
Nou, dan maar pics van jouw vriendin.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kut ik kon die Laura niet vinden op hyves!
Beter PM je swa.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar die maak ik niet openbaar uiteraard.Voor mij alleen!
En dan hem heel FoK! laten rondgaan en dus mijn bron teleurstellen.quote:
Jonge ik weet toch je oude account toch ook al. Bij mij zijn geheimen veilig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan hem heel FoK! laten rondgaan en dus mijn bron teleurstellen.
Stuur. Nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan hem heel FoK! laten rondgaan en dus mijn bron teleurstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |