Laura, zei iemand eerder in het topic. Maar schiet op, topic is bijna vol!quote:
Wat een held is dat.. beetje stoer doen van onderaan de trapquote:
Hij pwnde haar 7-dubbel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wat een held is dat.. beetje stoer doen van onderaan de trapluisteren is ook niet echt zn sterkste punt.. onzinnig om dat om meer 'argumenten' te vragen
Hij heeft allang bedacht dat iedereen die er zo uit ziet alle buitenlanders 'haat'..
sowieso maar weinig mensen in heel het filmpje die lijken te weten wat haat of racisme echt inhoud trouwens..
toch al beetje overmatig gebruikt 'racisme' waarom mag je iemand wel dikzak noemen maar geen apenkop.. face it.. iedereen is zo bevooroordeeld als de pest, je maakt de hele dag inschattingen gebaseerd op het uiterlijk van mensen, ziet er zo uit dus zal wel zus en zo denken/vinden/zijn, tuurlijk klopt dat niet altijd.. Maar is het dan echt zo gek om een uiterlijk kenmerk te pakken om iemand doeltreffend te beledigen? als jij dat kenmerk zelf niet hebt betekend dat gelijk dat je 'een probleem' hebt met iedereen die er ook zo uitziet..?
Ja. Tijdens dat stukje dat die Dustin net komt vertellen dat hij 30 vrienden had komt zij in beeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb dus die hele docu niet echt gezien. Zit die Laura nou bij haar op school of wat?
quote:gisteren, 23:18
Meis!
ik zag je net op tv hihi
x
Dat wordt dus geen pics van Laura.... Dan fap ik wel op de stream.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb dus die hele docu niet echt gezien. Zit die Laura nou bij haar op school of wat?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Robin__ het volgende:
[..]
toch al beetje overmatig gebruikt 'racisme' waarom mag je iemand wel dikzak noemen maar geen apenkop..
Boh, held!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:31 schreef fespo het volgende:
(klik voor groter)
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Dit is haar toch? Ondanks die kutfotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij, jongens, heb ik haar: http://lauuuu-ra.hyves.nl/
Het is een Laura, hyves-vriend van die ene dustin en bij de krabbels staat dit:
[..]
Onduidelijke foto:
[ afbeelding ]
Japjap. Goed speurwerk weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij, jongens, heb ik haar: http://lauuuu-ra.hyves.nl/
Het is een Laura, hyves-vriend van die ene dustin en bij de krabbels staat dit:
[..]
Onduidelijke foto:
[ afbeelding ]
Mooi figuur en een mooie kont.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:31 schreef fespo het volgende:
(klik voor groter)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Sommige mensen vinden het wel gewoon mooi, check Engeland anders lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kom op heilig boontje. Je draagt het niet omdat het
mooibis ( want het is gewoon oetlelijke simpele kutkleding) en ook niet omdat een neger het gemaakt heeft. De gabberd dragen het vanwege de stoere uitstraling en het groepsgevoel, zodat ze denken een eenheid te vormen. Het is niet voor niets dat je racisten meestal spot met merken als Lonsdale en Pit Bul. En kom op boksersmerk.... alsof dat wat roest als je het koopt.
En omdat haar hyves weinig opleverde, heb ik even doorgezocht op die van vrienden (ja, ik heb niks te doenquote:
Het is wel altijd een bepaald slag mensen die het 'mooi' vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het wel gewoon mooi, check Engeland anders lekker.
Ze doet me denken aan die ene uit Charmed, die ene wiens naam met een P begint... Kom d'r ff niet op.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En omdat haar hyves weinig opleverde, heb ik even doorgezocht op die van vrienden (ja, ik heb niks te doen), en wat extra foto's gevonden:
[ afbeelding ]
De rechter uiteraard.
[ afbeelding ]
De middelste uiteraard.
Dat klopt, daar hebben ze nu een docu over gemaakt en daar gaat het topic over. Hoi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het wel gewoon mooi, check Engeland anders lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |