P.I. djayzz. P.I.C. betekent iets andersquote:
Gewoon P.O.F. - Partner On Fok!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
P.I. djayzz. P.I.C. betekent iets anders![]()
En daarom
Weet je wat kut is, als je dat iedere nacht hebt.. Of nee, toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
Weetje wat kut is, als je zó lekker slaapt dat je gewoon je nest niet uit kan komen
Jawel toch? Kun je ze niet vinden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand of er uberhaupt nog ergens koetjesrepen te krijgen zijn?
Bij ons verkopen ze ze die bij de Deen (en bij de AH ook geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand of er uberhaupt nog ergens koetjesrepen te krijgen zijn?
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel toch? Kun je ze niet vinden?
Waarom koetjesrepen trouwens
owquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturen
Ik had zo vaag gedroomd hehquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat kut is, als je dat iedere nacht hebt.. Of nee, toch niet
Die gaan toch smeltenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturen
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom
wat betekent P.I.C. dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Pigs In Cotelettesquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
wat betekent P.I.C. dan?Partner In CrimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
[..]
wat betekent P.I.C. dan?Partner In CrimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
[..]
wat betekent P.I.C. dan?is toch wel te radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |