Hoezo? Ik ben toch geen manwijf ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja rokjes oke van die spijker dingen vind ik bij je passen maar jurkjes !! nee , nee dat gaat er gewoon niet in wat voor beeld ik bij je heb
Geweldig goed eigenlijkquote:
Nee maar ik vind je meer een stoer wat ruiger type, daar passen broeken bij en geen elegante rokjes / jurkjes bij. Hahah heb gewoon moeite om jou rustig en lief voor te stellenquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Geweldig goed eigenlijk![]()
![]()
Moet alleen zo weer naar beneden, 6 hongerige mondjes
Ze krijgen alle 6 nog flesvoeding, kan dus niet al te lang stilzitten
Stoer en wat ruiger.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar ik vind je meer een stoer wat ruiger type, daar passen broeken bij en geen elegante rokjes / jurkjes bij. Hahah heb gewoon moeite om jou rustig en lief voor te stellen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stoer en wat ruiger.
Ik heb wel echt mannelijke kanten, maar ben ook wel echt een vrouw.
Ben bijvoorbeeld wel gruwelijk ijdel, en een kledingfreak.
Voor de mensen die nu denken dat ik met legerkisten en wapperend okselhaar door het leven ga.
Zo'n kort spijkerrokje is onmisbaar in mijn kledingkast.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:16 schreef dawg het volgende:
Vrouwen moeten geen spijkerrokjes dragen. Dat ziet er niet uit.
Ow je laat ze liever in het echt schrikkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stoer en wat ruiger.
Ik heb wel echt mannelijke kanten, maar ben ook wel echt een vrouw.
Ben bijvoorbeeld wel gruwelijk ijdel, en een kledingfreak.
Voor de mensen die nu denken dat ik met legerkisten en wapperend okselhaar door het leven ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |