quote:
Dierentuin!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
morgen lekker naar de dierentuin
Ripley had echt een perfecte date voor jouquote:
En foto's op fokquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, zaterdag winkelen.
Moet dus een bikini kopen, een broek, ik wil een jurkje en een paar zomertruitjes.
JIJ in een jurkjequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, zaterdag winkelen.
Moet dus een bikini kopen, een broek, ik wil een jurkje en een paar zomertruitjes.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ripley had echt een perfecte date voor jouPicknicken in de dierentuin
speciaal arragement en alles
Poezels!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet de deur voor uit, ik heb mijn eigen dierentuin
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet de deur voor uit, ik heb mijn eigen dierentuin
jeps 6 kittens van 2 nestjes (2 zijn 5wk, 4 zijn 2 a 4 dagen), 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond isquote:
Oeh mag ik dan ook entree vragen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan komen we toch naar jou toe
Past wel bij jou, Logi.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Logician het volgende:
[..]
jeps 6 kittens van 2 nestjes, 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond is
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIJ in een jurkje![]()
![]()
nee dat geloof ik niet
![]()
Fretten!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Logician het volgende:
[..]
jeps 6 kittens van 2 nestjes, 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond is
Ow jullie gaan samenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen perfecte date we gaan met ze twee maar is ook leuk
Zie de 2 topic urls in mijn sigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Fretten!Duiven zijn ook leuk, vooral omdat ze zo lomp zijn.
![]()
Heb je al plannen met de kittens?
ja rokjes oke van die spijker dingen vind ik bij je passen maar jurkjes !! nee , nee dat gaat er gewoon niet in wat voor beeld ik bij je hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
In de zomer draag ik als het lekker weer is altijd rokjes.
Uhu, echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef Logician het volgende:
[..]nee hoor ik heb heulemaal niets met dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |