Vanavond pokeren, voor de rest geen plannen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weet ik het nog niet. Zondag viert mijn vader wel zijn 60e verjaardag. Familie, veel drinken dus.
Jij wel?
Uit de kunstquote:
owjee, arm beestjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef dawg het volgende:
Ik heb gister trouwens per ongeluk een kat aangereden. Beest leefde nog wel, hij schoot ineens voor mijn wielen en sprintte toen weg. Ik kon niet meer ontwijken.
Niks mis mee dus, gewoon lekker drinken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben wel geliefd hier merk ik![]()
Er zit in, Kleurstof: briljant blauw FCF
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Maar van 4 liter vocht ga je nog niet dood hoor, KF. Dan zou ik namelijk iedere dag doodgaan
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Mogge
hier nog wat leuks gebeurd?
wie greep er jankend naar de fles dan?
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzo
Nja ik ga het wel een keer proberen
Wel een keer gekeken hoe het is als je 1 traytje (24 blikjes) Golden Power drinkt...
oke geen familie dus waar die dam is gebroken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las het. Regenseizoen he. In het noorden kan het wel een week non stop regenen.
En?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzo
Wel een keer gekeken hoe het is als je 1 traytje (24 blikjes) Golden Power drinkt...
Als je dat al overleefd, dan overleef je die blauwe rommel helemaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Euhm ik ben er dit jaar achter gekomen dat teveel van een bepaalde kleur drank de kleur van je restafval kan beinvloeden. maar dat was niet de pisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Nee, de familie woont voornamelijk in het zuiden, in de staat Rio Grande do Sul.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
oke geen familie dus waar die dam is gebroken?
mooi zo
3 dagen sproei poep en 4 dagen niet kunnen slapen...quote:
Man, dat wist ik al toen ik jong was en spinazie had gegeten ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm ik ben er dit jaar achter gekomen dat teveel van een bepaalde kleur drank de kleur van je restafval kan beinvloeden. maar dat was niet de pis
Last van je keel, paar dagen brandend maagzuur. thats it....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
*geeft knuffel*quote:
quote:
Ahhquote:
Ook lekker slim KF, dat soort "experimenten" uitvoeren op je eigen lichaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 dagen sproei poep en 4 dagen niet kunnen slapen...
Ook die dagen koorts gehad
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzoquote:
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...quote:
* Jannuk geeft Pien een dikke knuffelquote:
Oké..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
Ja dat heb ik ook al een tijdjequote:Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |