quote:
quote:
Ik denk Partner In Crimequote:
Stuwdam breekt door in Braziliëquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruiken
Altijd goedquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk komt ff hoi zeggen
En weg weer... hond uitlaten en vrijdagdingen doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef rival het volgende:
Ik las het. Regenseizoen he. In het noorden kan het wel een week non stop regenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Stuwdam breekt door in Brazilië
Alles goed daar?
Als je een echte baas bent probeer je het gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Only way to find out; try it.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Goodmorningquote:
one way to find outquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Straks ga ik doodquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent probeer je het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
En je probleem is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Straks ga ik dood
[spoiler]/spoiler]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Straks ga ik doodIedereen blij maken met een dode musSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
fixedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen blij maken met een dode mus kudfokker.![]()
Zoals gewoonlijk weet ik het nog niet. Zondag viert mijn vader wel zijn 60e verjaardag. Familie, veel drinken dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goodmorning
Nog grootse plannen voor het weekend?
Gelukkig heeft niemand er last vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen was ik vergeten dat ze de watermeter komen vervangen. kan dus niet douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |