WHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Sneijder5 het volgende:
Wat had je gedaan als ze een cavia had gekregen?
Is wel echt gebeurd, ik heb de ster nog in de koelkast liggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:10 schreef Thomass het volgende:
Toch jammer dat dit niet echt gebeurd is maar je een verhaal om je woordgrap heen hebt moeten verzinnen.
Afgezien daarvan: goede grap.
Is John Mayer, weet je waar Guus Meeuwis?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef pisnicht het volgende:
En ik denk dat je vanavond maar bij Brad pit? Anyway, best wel een slechte kutgrap.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zeg dat je volgende keer Boerenmetworst gaat halen
[ afbeelding ]
En dan kom je met deze gast binnenlopen !!!!![]()
![]()
Dat zou pas baas zijn.
Vorige keer dat ik haar voor d'n dolle hield was toen ze bijles nodig had die ik wel zou geven. (engels jeweet)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zeg dat je volgende keer Boerenmetworst gaat halen
[ afbeelding ]
En dan kom je met deze gast binnenlopen !!!!![]()
![]()
Dat zou pas baas zijn.
Maar, je was toch even bezig?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:07 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik haar voor d'n dolle hield was toen ze bijles nodig had die ik wel zou geven. (engels jeweet)
Ze belde mij omdat haar school eerder uit was, dus ik zei ''kom maar om 5 uur, ik ben even bezig'' (woonde toen een eind verderop) en ging een dutje doen. Toen kwam ze om 4 () uur en was ze pissig omdat ik gewoon sliep
Dat kreeg ik dus niet uitgelegdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, je was toch even bezig?Met slapen welliswaar maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:32 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Als je die hamster van die dame nu in een stervormpje propt heb je een....Maar... dat kan natuurlijk ook het poepertje van het arme beestje zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het beest is nu al een keer bijna dood geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar... dat kan natuurlijk ook het poepertje van het arme beestje zijn!
De stofzuiger?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Het beest is nu al een keer bijna dood geweestDat belooft wat.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Is wel echt gebeurd, ik heb de ster nog in de koelkast liggen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:10 schreef Quyxz_ het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6035121170646340376
De titel is nog wel het leukst:
"Hamster Wheel Gone Wrong !!! INSANE ! LoL 1 !!! wild !!! muahhaa very funny !! W"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |