Yup, en om te oefenen kun je gewoon de zandbak in de speeltuin gebruikenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schroef je hele motor open en als je hem weer in elkaar kan zetten met één schroevendraaier en een rol duckttape zit je goed.
Dan moet je wel heel goed zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schroef je hele motor open en als je hem weer in elkaar kan zetten met één schroevendraaier en een rol duckttape zit je goed.
Ik heb hier zo'n James May plaatje in mijn kop zitten die knutselt aan een kitcarquote:Op zondag 12 juli 2009 18:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel goed zijn
Ik wil gewoon zo'n gereedschapskar a 6 keer de waarde van de hele auto
Dan heb je gewoon het goeie type auto te pakkenquote:Op zondag 12 juli 2009 @ 18:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel goed zijn
Ik wil gewoon zo'n gereedschapskar a 6 keer de waarde van de hele auto
Of een hele mooie gereedschapskarquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon het goeie type auto te pakken
Nog niet zo veel helaaschquote:
Haynes ftw!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:15 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders nog een plaatjesboek liggen over hoe een auto zelf te onderhouden uit eind jaren '60, is dat misschien iets om de basiskennis op te krikken?, het mag misschien enorm gedateerd zijn, misschien zitten er wat leuke richtljnen in.
Ik kan er op de site weinig over vindenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
ps erik, check even de 3fm ./ dakar pagina , ze zoeken nog sleutel mensen hoorde ik op de radio.
gr
mij
even mailen naar 3fm dan , ben even de naam van die sidekick van stenders kwijt ;@ Maar zijn naam @ 3fm.nlquote:Op donderdag 3 september 2009 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik kan er op de site weinig over vinden
Als er genoeg mensen enthousiast zijn wel jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
jammer... volgend jaar dan maar? Dan met motorteam?heb nog tijdje om te oefenen met offroad-rijden dan
Zou je me misschien een directe link willen geven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:58 schreef iteejer het volgende:
Ik voel me ietwat genaaid, niet door jullie hoor, zie het crewforum hierover.
Ja, ze hebben hem weggedaan voor de export, dus ik denk dat we tegen een nog groter probleem hadden aangelopen als we het op het laatste moment nog door hadden gezetquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kameroen![]()
zomg
wij gaan iig zelf ooit 's opzoek naar een H100 busje ofzo, voor de 2 offroads
hahaquote:
mooie samenvattingquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
kan me voorstellen dat als je iets voor een goed doel wilt doen, wat mensen enthousiast krijgt hiervoor, dat het daarna vies tegenvalt als de organisatie, die ditzelfde hoort te doen, niet meewerkt
heb helaas hier ook wat ervaring mee, en dat is echt een domper op de 'goede moraal' van een groep mensen die zich hier wel voor ingezet heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |