Joh... ik kan me zo snel aan-en uitkleden, ik heb ondertussen al vier keer gestript!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maaar...je moet nu dus ook strippen he...snap je
*Geeft zichzelf een schouderklopjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef luciano het volgende:
[..]
Eerst al een PM-box ontmaagd , en nu ook al een NaamTopic .... je doet het goed als newbie
Je moet alleen niet de foto's vergeten hequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Joh... ik kan me zo snel aan-en uitkleden, ik heb ondertussen al vier keer gestript!
* MeraViglioSa zwaait van een afstandje en wacht geduldig op de foto'squote:
Ik ... ja... maar...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet alleen niet de foto's vergeten he
Ah Karina gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef mamakarina het volgende:
Oh.. ik zei dus: "Aangezien ik al naakt zit, heb ik mijn bril afgezet".
Niet echt een succes, dus laat dat strippen van mijn kant maar zitten dan.
Bovendien was eerst iemand anders aan de beurt... D..
Nou vooruit, webcam mag ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik ... ja... maar...
Ik heb ....
Mijn fototoestel is stuk
Owquote:
Ik heb jouw jopen al gedeeltelijk gezien op alle picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef mamakarina het volgende:
Nou
Ik zit helemaal te googlen voor een paar tieten ... en dan net doen alsof ze van mij zijn.
Maar... dat is niet echt.
Sorrie... ik ben een slappeborstling.... er komen geen jetsers van mij online.
Ik vind dat diegene die de titel verzonnen heeft het zelf maar moet doen![]()
Pff.. val ik even tegen!
Ja... ingepakt en opgeduwd.... da's anders...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb jouw jopen al gedeeltelijk gezien op alle pics![]()
ik ga mee ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
morgen weer een aktieve dag...dus slaap lekker allemaal![]()
trustenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
morgen weer een aktieve dag...dus slaap lekker allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |