abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69623893
Succes
pi_69627143
quote:
Bij het Cambuur-stadion stonden vannacht om half 3 al de eerste supporters te wachten voor de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Roda JC. Om 5 uur in de ochtend ( zie foto's ) stonden er al ruim 100 mensen in de rij te wachten.
quote:
LEEUWARDEN -
Bij het Cambuur-stadion in Leeuwarden vormde zich dinsdagmorgen al vroeg een lange rij van honderden supporters voor de kassa's. Om negen uur is de voorverkoop begonnen van toegangskaartjes voor de wedstrijd Cambuur-Roda JC woensdagavond om een plek in de eredivisie.

De extra wedstrijd is nodig, omdat de twee vorige wedstrijden in een gelijkspel eindigden. De wedstrijd is woensdagavond ook te volgen op twee grote videoschermen op het Oldehoofsterkerkhof. Mocht Cambuur winnen, dan is daar ook de huldiging.
quote:
Had net omrop fryslan er voor, er schijnt een grimmige sfeer te zijn in de rij voor de kaartjes, er is ook al gevochten
quote:
De mensen die voordringen zorgen voor een vervelende sfeer. Ben er net geweest. Een aantal voordringers is even op hun plek gezet. Meer was het niet.
quote:
By it stadion fan Cambuur is tiisdei om 9.00 oere de frije ferkeap begûn fan kaarten foar de wedstryd tsjin Roda JC fan woansdei. De winner spilet takom seisoen yn de earedivyzje. Moandei koene de 4000 seizoenkaarthâlders al in kaart keapje.

Der binne noch 6000 kaarten yn de frije ferkeap. Yn de rige ûntstie in wat grimmitige sfear en sels wat fjochtpartijtsjes.
De earste supporter wie der fannacht om tolve oere al klear foar. Hy hat earst in pear oeren yn de auto sliept en is midden yn de nacht foar it stek sitten gien.

Minsken dy't it net slagget om in kaartsje foar de wedstriid te bemachtigjin kinne de wedstriid ek sjen op it Aldehoustertsjerkhôf. Dêr sil in grut tv-skerm opsteld wurde. As Cambuur wint is dêr deselde jûns ek de huldiging.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69627227
quote:
Had net omrop fryslan er voor, er schijnt een grimmige sfeer te zijn in de rij voor de kaartjes, er is ook al gevochten
Trots van het Noorden!
pi_69627309
En nieuws over de scheidsrechter:
quote:
Erik Braamhaar is scheidsrechter bij SC Cambuur - Roda JC
quote:
Braamhaar kwam in het nieuws door een omstreden beslissing in de Champions League wedstrijd Lille OSC- Manchester United op dinsdag 20 februari 2007. Hij keurde een doelpunt van Lille wegens duwen af en gaf daarna wel zijn fiat aan een goal van Ryan Giggs, die een vrije trap nam terwijl Lille de muur nog neerzette, terwijl Braamhaar nog niet gefloten had. De Fransen waren woedend. Manchester United won de wedstrijd met 0-1. De spelers van Lille wilden na de goal van het veld lopen. Pas na enkele minuten praten, kon de wedstrijd worden vervolgd. Braamhaar verklaarde na de wedstrijd dat alleen op zijn fluitje gewacht had moeten worden als hij dat zou hebben aangegeven en dat had hij niet gedaan.

Tijdens de wedstrijd PSV-Ajax op 18 maart 2007 maakte Braamhaar na de 1-5 van Kenneth Perez een handgebaar, waaruit sommige mensen opmaakten dat hij juichte voor het doelpunt. Braamhaar gaf als verklaring dat hij het 'kicken' vond dat de voordeelregel, die hij had toegepast, goed was uitgevallen.
en http://www.telegraaf.nl/t(...)_gebeten_hond__.html

I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:18:59 #180
236335 neen
schone schijn
pi_69627495
Zo, ik kom ook net terug uit de rij.... stond er vanaf 7 uur met wat lui te wachten. Eigenlijk wilde ik extra West kaartjes halen maar die rij veranderde opeens in een rij voor kaartjes van Oost. Dus daar hebben we nu kaarten voor gehaald.
Echt behoorlijk irritant ook die lui die gingen voordringen, de een na de ander stoof me voorbij. Op een gegeven moment heb ik er maar wat van gezegd want dan hadden ze maar lekker op tijd in de rij moeten gaan staan
het lijkt niet wat het is
pi_69627778
Uitverkocht in 1 uur tijd
quote:
LEEUWARDEN -
De kaartjes voor de wedstrijd Cambuur-Roda JC van woensdagavond waren dinsdagochtend binnen een uur uitverkocht. Een paar honderd fans moesten worden teleurgesteld.

Om negen uur begon de voorverkoop van toegangskaartjes voor de wedstrijd Cambuur-Roda JC, woensdagavond om een plek in de eredivisie. Bij het Cambuur-stadion in Leeuwarden vormde zich dinsdagmorgen al vroeg een lange rij van honderden supporters voor de kassa's. Om negen uur begon de voorverkoop.

De wedstrijd is woensdagavond ook te volgen op twee grote videoschermen op het Oldehoofsterkerkhof. Mocht Cambuur winnen, dan is daar ook de huldiging.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:39:12 #182
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69627971
quote:
Aldehoustertsjerkhôf
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69628530
Wat ben ik blij dat ik gister al een kaart kon halen
Jammer weer dat je van die stakkers hebt die voor dringen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69629128
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef bascross het volgende:

[..]

Kidsclub. Ik vond het gewoon een vreemde avatar voor een Cambuursupporter. Welk gevecht trouwens?
Was gewoon een discussie inderdaad.
Maar Cambuursupporter gaat wat ver aangezien ik een Ajacied ben, maar gun deze stad en de club het beste. Morgenavond gaat als t goed is een prachtige dag worden
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef Kahlen het volgende:
Uitverkocht in 1 uur tijd
[..]
Dat is wel ernstig .. MAAR ik heb er 1 M'n broer ging er om 6 uur heen. Hij zei dat er heel wat mensen waren die er om 3 uur heen gegaan waren met tenten

Maar bedenk me net dat dit volgend jaar voor heel wat wedstrijden gaat gebeuren Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Groningen, Heerenveen, Twente.... Chaos. Waarschijnlijk nog erger aangezien het aantal verkochte seizoenskaarten zal stijgen.
pi_69629288
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef BluesRebel het volgende:

Maar bedenk me net dat dit volgend jaar voor heel wat wedstrijden gaat gebeuren Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Groningen, Heerenveen, Twente.... Chaos. Waarschijnlijk nog erger aangezien het aantal verkochte seizoenskaarten zal stijgen.
Dus tijd om een seizoenskaart aan te schaffen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69630259
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef justmattie het volgende:

[..]

Ik verhuis na de zomer waarschijnlijk naar Groningen. Vraag me wel af hoelang die wachtlijst gaat worden voor een seizoenskaart.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:14:25 #187
236335 neen
schone schijn
pi_69630374
Ik ga waarschijnlijk naar Arnhem maar neem denk ik ook maar een seizoenskaart, we zijn er alleen nog niet helemaal over uit of het Oost of West wordt. Ook is het even afwachten hoe het zit met de wedstrijden, een jongen heeft ook een seizoenskaart bij FC Groningen dus die zal dan wel niet altijd meegaan.
het lijkt niet wat het is
pi_69630426
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef neen het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Arnhem maar neem denk ik ook maar een seizoenskaart, we zijn er alleen nog niet helemaal over uit of het Oost of West wordt.
West nemen
Vak 6 of 7 of 3, maar dan net onder de sponsorrij
pi_69630599
quote:
Morgen, voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC, is er een unieke EREDIVISIE HERE WE COME Cambuur sjaal te verkrijgen.

Vanaf 2 uur voor de wedstrijd is deze sjaal te koop bij de verkooppunten voor de Hoofdingang en de Noord tribune en op het plein op de Oldehove.

De wedstrijd is live te volgen via grote schermen op de Oldehove.

Wees er snel bij want OP= OP.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:39:45 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69630942
Volgens mij denkt iedereen hier dat de wedstrijd van woensdag een formaliteit is ofniet? Juich nou niet te vroeg jongens, Roda is wel vaker uit de dood opgestaan dit seizoen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_69631260
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij denkt iedereen hier dat de wedstrijd van woensdag een formaliteit is ofniet? Juich nou niet te vroeg jongens, Roda is wel vaker uit de dood opgestaan dit seizoen.
Klopt ja. En als iemand t nu nog kan laten liggen is Cambuur t wel. Maar ze zijn zó dichtbij .. En bovendien zijn we nu al trots op ze Volgend jaar moet t hoe dan ook goed komen als t dit jaar niet gebeurt.

Wordt in ieder geval een mooi avond
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:57:13 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_69631359
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
Als Cambuur het nu niet afmaakt, kunnen ze zich echt voor de kop slaan. Wie weet hoe lang het weer duurt voor ze zo'n kans krijgen om te promoveren. Wie zegt dat ze volgend seizoen weer meedoen bij de bovenste ploegen? Lijkt aannemelijk, maar je weet nooit.
pi_69631512
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef justmattie het volgende:

[..]

Wat kost een seizoenkaart in Leeuwarden?
Trots van het Noorden!
pi_69631688
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Wat kost een seizoenkaart in Leeuwarden?
Dit seizoen: http://www.cambuur.nl/kaartverkoop/seizoenkaarten/
pi_69631874
quote:
Bij promotie wordt de prijs van de seizoenkaart met ca 25 % verhoogd.

Trots van het Noorden!
pi_69632040
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:17 schreef Kriebbel het volgende:

?
pi_69632236
Succes medefriezen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:34:35 #198
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_69632389
Succes van een oud -Liwwadder uit de Randstad! Hoop op promotie!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_69632534
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:17 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Meer dan terecht. Ajax is toch heel wat anders dan Dordrecht.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:29 schreef Suikerbrood het volgende:
Succes medefriezen
Tot volgend seizoen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:47:51 #200
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_69632729
Mijn club is al direct gepromoveerd. Maar is het het waard om volgend seizoen eens een uitwedstrijd te bezoeken in Ljouwert?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')