quote:Bij het Cambuur-stadion stonden vannacht om half 3 al de eerste supporters te wachten voor de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Roda JC. Om 5 uur in de ochtend ( zie foto's ) stonden er al ruim 100 mensen in de rij te wachten.
quote:LEEUWARDEN -
Bij het Cambuur-stadion in Leeuwarden vormde zich dinsdagmorgen al vroeg een lange rij van honderden supporters voor de kassa's. Om negen uur is de voorverkoop begonnen van toegangskaartjes voor de wedstrijd Cambuur-Roda JC woensdagavond om een plek in de eredivisie.
De extra wedstrijd is nodig, omdat de twee vorige wedstrijden in een gelijkspel eindigden. De wedstrijd is woensdagavond ook te volgen op twee grote videoschermen op het Oldehoofsterkerkhof. Mocht Cambuur winnen, dan is daar ook de huldiging.
quote:Had net omrop fryslan er voor, er schijnt een grimmige sfeer te zijn in de rij voor de kaartjes, er is ook al gevochten
quote:De mensen die voordringen zorgen voor een vervelende sfeer. Ben er net geweest. Een aantal voordringers is even op hun plek gezet. Meer was het niet.
quote:By it stadion fan Cambuur is tiisdei om 9.00 oere de frije ferkeap begûn fan kaarten foar de wedstryd tsjin Roda JC fan woansdei. De winner spilet takom seisoen yn de earedivyzje. Moandei koene de 4000 seizoenkaarthâlders al in kaart keapje.
Der binne noch 6000 kaarten yn de frije ferkeap. Yn de rige ûntstie in wat grimmitige sfear en sels wat fjochtpartijtsjes.
De earste supporter wie der fannacht om tolve oere al klear foar. Hy hat earst in pear oeren yn de auto sliept en is midden yn de nacht foar it stek sitten gien.
Minsken dy't it net slagget om in kaartsje foar de wedstriid te bemachtigjin kinne de wedstriid ek sjen op it Aldehoustertsjerkhôf. Dêr sil in grut tv-skerm opsteld wurde. As Cambuur wint is dêr deselde jûns ek de huldiging.
quote:Had net omrop fryslan er voor, er schijnt een grimmige sfeer te zijn in de rij voor de kaartjes, er is ook al gevochten
quote:Erik Braamhaar is scheidsrechter bij SC Cambuur - Roda JC
en http://www.telegraaf.nl/t(...)_gebeten_hond__.htmlquote:Braamhaar kwam in het nieuws door een omstreden beslissing in de Champions League wedstrijd Lille OSC- Manchester United op dinsdag 20 februari 2007. Hij keurde een doelpunt van Lille wegens duwen af en gaf daarna wel zijn fiat aan een goal van Ryan Giggs, die een vrije trap nam terwijl Lille de muur nog neerzette, terwijl Braamhaar nog niet gefloten had. De Fransen waren woedend. Manchester United won de wedstrijd met 0-1. De spelers van Lille wilden na de goal van het veld lopen. Pas na enkele minuten praten, kon de wedstrijd worden vervolgd. Braamhaar verklaarde na de wedstrijd dat alleen op zijn fluitje gewacht had moeten worden als hij dat zou hebben aangegeven en dat had hij niet gedaan.
Tijdens de wedstrijd PSV-Ajax op 18 maart 2007 maakte Braamhaar na de 1-5 van Kenneth Perez een handgebaar, waaruit sommige mensen opmaakten dat hij juichte voor het doelpunt. Braamhaar gaf als verklaring dat hij het 'kicken' vond dat de voordeelregel, die hij had toegepast, goed was uitgevallen.
quote:LEEUWARDEN -
De kaartjes voor de wedstrijd Cambuur-Roda JC van woensdagavond waren dinsdagochtend binnen een uur uitverkocht. Een paar honderd fans moesten worden teleurgesteld.
Om negen uur begon de voorverkoop van toegangskaartjes voor de wedstrijd Cambuur-Roda JC, woensdagavond om een plek in de eredivisie. Bij het Cambuur-stadion in Leeuwarden vormde zich dinsdagmorgen al vroeg een lange rij van honderden supporters voor de kassa's. Om negen uur begon de voorverkoop.
De wedstrijd is woensdagavond ook te volgen op twee grote videoschermen op het Oldehoofsterkerkhof. Mocht Cambuur winnen, dan is daar ook de huldiging.
Was gewoon een discussie inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef bascross het volgende:
[..]
Kidsclub.Ik vond het gewoon een vreemde avatar voor een Cambuursupporter. Welk gevecht trouwens?
Dat is wel ernstigquote:
Dus tijd om een seizoenskaart aan te schaffen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef BluesRebel het volgende:
Maar bedenk me net dat dit volgend jaar voor heel wat wedstrijden gaat gebeurenAjax, PSV, Feyenoord, AZ, Groningen, Heerenveen, Twente.... Chaos. Waarschijnlijk nog erger aangezien het aantal verkochte seizoenskaarten zal stijgen.
Ik verhuis na de zomer waarschijnlijk naar Groningen. Vraag me wel af hoelang die wachtlijst gaat worden voor een seizoenskaart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus tijd om een seizoenskaart aan te schaffen.
West nemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef neen het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Arnhem maar neem denk ik ook maar een seizoenskaart, we zijn er alleen nog niet helemaal over uit of het Oost of West wordt.
quote:Morgen, voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC, is er een unieke EREDIVISIE HERE WE COME Cambuur sjaal te verkrijgen.
Vanaf 2 uur voor de wedstrijd is deze sjaal te koop bij de verkooppunten voor de Hoofdingang en de Noord tribune en op het plein op de Oldehove.
De wedstrijd is live te volgen via grote schermen op de Oldehove.
Wees er snel bij want OP= OP.
Klopt ja. En als iemand t nu nog kan laten liggen is Cambuur t wel. Maar ze zijn zó dichtbijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij denkt iedereen hier dat de wedstrijd van woensdag een formaliteit is ofniet? Juich nou niet te vroeg jongens, Roda is wel vaker uit de dood opgestaan dit seizoen.
Als Cambuur het nu niet afmaakt, kunnen ze zich echt voor de kop slaan. Wie weet hoe lang het weer duurt voor ze zo'n kans krijgen om te promoveren. Wie zegt dat ze volgend seizoen weer meedoen bij de bovenste ploegen? Lijkt aannemelijk, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij denkt iedereen hier dat de wedstrijd van woensdag een formaliteit is ofniet? Juich nou niet te vroeg jongens, Roda is wel vaker uit de dood opgestaan dit seizoen.
Wat kost een seizoenkaart in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus tijd om een seizoenskaart aan te schaffen.
Dit seizoen: http://www.cambuur.nl/kaartverkoop/seizoenkaarten/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Wat kost een seizoenkaart in Leeuwarden?
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |