quote:Woensdag 3 juni zal de wedstrijd SC Cambuur-Roda JC live te zien op RTL 7.
De eventuele huldiging zal dezelfde avond (woensdag) plaatsvinden op het Oldehoofsterkerkhof.
quote:De eventuele huldiging zal dezelfde avond (woensdag) plaatsvinden op het Oldehoofsterkerkhof.
Allebei, eerst graafschap, daarna cambuurquote:Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef FortunaHome het volgende:
Kan iemand van jullie mij vertellen welke wedstrijd wordt uitgezonden door RTL7? Jullie tegen de mofjes of graafschap?
Beide wedstrijden beginnen toch om 20.45 uur?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Allebei, eerst graafschap, daarna cambuur
oh? Dat wist ik niet. Gisteren stond er op www.cambuur.nl dat de tijd afhing van de wedstrijd van de graafschap (18:45 of 20:45 ivm uitzendingen rtl7). Vreemd dat ze tegelijk zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beide wedstrijden beginnen toch om 20.45 uur?
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:17 schreef bascross het volgende:
@bluesrebel Hoe kan een Cambuur supporter zo'n avatar hebben?![]()
Woensdag maken we het af.
Op de officiele site van RKC staat in elk geval dat RKC-De Graafschap om 20.45 uur begint. Weet natuurlijk niet of dat klopt.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat RTL beide wedstrijden wil en kan uitzenden en dan gok ik dat Cambuur - Roda de latere zal zijn.
volgens mij is het nu zeker, maar ik kan het nergens terugvinden. Weet iemand een site waarop je kan zien wie de scheidsrechter woensdag is?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:38 schreef neen het volgende:dat zou slim van de knvb zijn om te doen zeg, ongelofelijk silm
Komt hier te staan als t zeker is:quote:Op maandag 1 juni 2009 14:54 schreef Kahlen het volgende:
[..]
volgens mij is het nu zeker, maar ik kan het nergens terugvinden. Weet iemand een site waarop je kan zien wie de scheidsrechter woensdag is?
haha limburgse mofjes die dit over andere mofjes zegtquote:Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef FortunaHome het volgende:
Kan iemand van jullie mij vertellen welke wedstrijd wordt uitgezonden door RTL7? Jullie tegen de mofjes of graafschap?
Succes iig
Ik heb begrepen dat Luinge weer fluit. Let wel, het is nog niet officieel!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef Kahlen het volgende:
Waarom lees en hoor ik overal dat wiedemeijer woensdag de scheidsrechter gaat worden??? Wie heeft hier meer van gehoord?
http://cambuur.nieuwslog.(...)begeleiding.html?www
Nee, maar 1 iemand kan wel met meerdere seizoenskaarten een kaart halen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:52 schreef neen het volgende:
Kan je meer dan 1 kaart per seizoenskaart kopen dan?
Tekent de intelligentie van de sommige cambuur supporters. Als het mee zit zal de KNVB deze man niet aanstellen...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar goed ook dat die Wiedemeijer niet fluit. Die was de stad al niet eens ingekomen.
Tekent de intelligentie van de sommige cambuur supporters.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
quote:Voor de mensen die de komende dagen geen kaartje kunnen bemachtigen, wordt er aan de voet van de Oldehove een videoscherm opgebouwd, alwaar de hele wedstrijd live op te volgen is. Die mensen kunnen dus 'mogelijk' gewoon blijven staan voor de huldiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |