ben ik niet mee eens, want ook voor jouwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat is er toch veel haat in dit topic
Jij ook een K3 fan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens, want ook voor jouw
kusje kusje, want het is kusjesdag
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens, want ook voor jouw
kusje kusje, want het is kusjesdag
Vond de SP van Halo 3 wel leuk,... vooral co-op mode, maar ben er wel echt klaar mee nu. Raak niet meer in een hype van die groene motorrijder begeleid door een cello.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil een snoeiharde 18+ HALO REACH
Gewoon net als het geweldige boek '' Halo Fall of Reach''
Want PP heeft wel gelijk als hij zegt dat je met paarse klodders op op rare alientjes schiet! Maar het kan zo veel bruter en mooier maar daar zullen ze wel niet aan willen
Ik voel je Chocobo want ik denk er ook zo over!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de SP van Halo 3 wel leuk,... vooral co-op mode, maar ben er wel echt klaar mee nu. Raak niet meer in een hype van die groene motorrijder begeleid door een cello.
En toch wil ik hetquote:
k3 nodig hebben om weer ontopic te komenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
k3 nodig hebben om weer ontopic te komen, en ik heb niet eens hoeven te dreigen om mensen toetevoegen aan me friendlist.
ondanks ze weg is houd kathleen ook van de xbox360, heb ze zelf gezegd tegen me voordat ze me een kusje gafquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:19 schreef christvs het volgende:
Dit topic zuigt.
Al die coole E3 geruchten en er wordt hier een beetje gebitched....
Je maakte een grapje ten koste van mij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
k3 nodig hebben om weer ontopic te komen, en ik heb niet eens hoeven te dreigen om mensen toetevoegen aan me friendlist.
ook kathleen houd van jouw xboxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je maakte een grapje ten koste van mij?
Hier kunnen we niks mee Ubi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Wessiej het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ns-Creed-lekken.html
!
Andere stem voor Sam Fisher = in the bin.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Andere stem voor Sam Fisher = in the bin.
Alsnog I take it.
Bijna heel de E3 is trouwens gelekt, overal zijn filmpjes te vindenDie van Tekken 6 duurt te lang en te veel bullshit zit daarin zeg, godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |