Nee, Ik gun het Square-Enix niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga je hem vrijdag ook nog legaal kopen?
Maar toch games van hun spelenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Nee, Ik gun het Square-Enix niet.
Spellen in NL kosten ook belachelijk veel, vind het niet meer dan logisch dat een scholier, meestal zijn die niet zo rijk, spellen downloadt ipv koopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Document1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand onder de 20 begrijpt dat je gewoon aan het jaten ben als je games download of via een andere weg 'regelt'.
Ik denk eerlijk gezegt dat, nu ik erover nadenk, het probleem meer bij de ouders van dat soort mensen ligt, die keuren het goed. Ik weet nog wel dat mijn vader altijd vond dat als ik iets goed genoeg vond om op een cassetebandje te zetten en af te spelen ik er prima voor naar de winkel kon om het echte product te halen. Ik vond het maar stom maar hij had daarmee wel een punt.
het is ook onbegrijpelijk dat iemand van 30 (moi) te veel geld uit geef aan games voor een xdoos die hy sinds december pas heeftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Document1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat niemand onder de 20 begrijpt dat je gewoon aan het jaten ben als je games download of via een andere weg 'regelt'.
Ik denk eerlijk gezegt dat, nu ik erover nadenk, het probleem meer bij de ouders van dat soort mensen ligt, die keuren het goed. Ik weet nog wel dat mijn vader altijd vond dat als ik iets goed genoeg vond om op een cassetebandje te zetten en af te spelen ik er prima voor naar de winkel kon om het echte product te halen. Ik vond het maar stom maar hij had daarmee wel een punt.
Mensen die wel goed bij kas zitten, halen hun games ook voor de goedkoopste prijs, meestal import.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Spellen in NL kosten ook belachelijk veel, vind het niet meer dan logisch dat een scholier, meestal zijn die niet zo rijk, spellen downloadt ipv koopt.
Ja dat dus, ik kan me nog herinneren dat ik 14 was en een xbox kreeg van mijn ouders, xbox 1. Spellen moest ik echter zelf kopen, en daar had ik dus geen geld voor. Heb toen echt maanden alleen halo 1 en brute force gespeeld tot ik eindelijk geld had mijn xbox 1 om te bouwen. hehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
Vroeger downloadde ik ook games (voor de pc weliswaar). Puur omdat ik geen geld had om alle games te kopen. M'n echte favorieten kocht ik toen wel.
Ik vind het vooral vervelend als mensen gaan opscheppen over dat ze alles downloaden. Maar zo goed als iedereen downloadt wel eens muziek, films of series. En ik vind niet dat je dan meteen een idioot ofzo bent.
Maar het is 10x leuker om het echt te hebben, en een collectie op te bouwen
Nog niet, maar over 2 dagen kan je m overal wel krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar is Red Faction nu al te krijgen dan in de winkel?
ik kan het niet laten, maar hoe kan je nu al de demo van red spelen terwijl we maar 2 jaar verder zijn. en niet zeggen dat je xdoos 1 tot een 360 is omgebouwd, want zoveel geld heeft een 16 jarige niet ( this failed joke was sponsert by moiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik kan me nog herinneren dat ik 14 was en een xbox kreeg van mijn ouders, xbox 1. Spellen moest ik echter zelf kopen, en daar had ik dus geen geld voor. Heb toen echt maanden alleen halo 1 en brute force gespeeld tot ik eindelijk geld had mijn xbox 1 om te bouwen. hehe
oke ik zal het uitleggen:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik kan het niet laten, maar hoe kan je nu al de demo van red spelen terwijl we maar 2 jaar verder zijn. en niet zeggen dat je xdoos 1 tot een 360 is omgebouwd, want zoveel geld heeft een 16 jarige niet ( this failed joke was sponsert by moi)
Geen baard? GEEN BAARD?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Splinter Cell is op de E3
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/video/teaser-3-splinter-cell/49921
hij zei "bijna 18" mag ik in je wangen zachtjes knijpenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oke ik zal het uitleggen:
1. Ik was 13foutje, ik zat toen in de 2e, kerstmis kreeg ik er een. Ik dacht even 2e = 14, maar ik ben pas aan het eind van het schooljaar jarig.
2. ik ben bijna 18, dus niet 16Nog 1 maandje
3. Toen ik 13 was had ik een krantenwijk, ik kreeg ongeveer 30 euro per maand.
4. Nu werk ik bij een wat groter bedrijf (bijbaantje) en ik krijg rond de 350 euro per maand.
5. Van die 350 euro hoef ik niets aan mijn ouders te geven oid, kleren ook niet krijg ik van mijn ouders.
6. Ik importeer mijn spellen bijna altijd, dus rond de 35 euro voor een spel.
7. 350 / 35 = 10, dus 10 spellen zou ik per maand kunnen kopen. Echter doe ik dit niet, maximaal, 3 of 4.
8. Had geluk dat RF heel vroeg bij de gameboer was.
1 juli ben ik jarigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
hij zei "bijna 18" mag ik in je wangen zachtjes knijpen, vind je voor de rest wel aardig hoor.
wilde gewoon ff semi grappig zijn.
ooh je ben er bijna dan, moet ik maar gauw elke kans pakken om in je wangen te knijpenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef ach het volgende:
Vroeger downloadde ik ook alles omdat het toen stoer was om op te scheppen over hoeveel je had en hoevel GB je per dag downloadde
Jij download zeker ook geen muziek? Dat is precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Document1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat jij dat denkt, want dat weten ze wel degelijk. Ze geven er alleen niet veel om. Heeft verder ook niets met leeftijd te maken. Ook boven de 20 zijn er genoeg downloaders.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Document1 het volgende:
Muziek en films downloaden is (in nederland) legaal. Software en games niet. Kortom... NIET hetzelfdequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Jij download zeker ook geen muziek? Dat is precies hetzelfde.
Hoe ouder hoe meer volgens mij. Mijn oom van 50 jaar die gamed ook, moet je eens uitleggen dat je ook wat kan kopen, dan is het echt zo van, liggen die dingen ook in de winkel danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat jij dat denkt, want dat weten ze wel degelijk. Ze geven er alleen niet veel om. Heeft verder ook niets met leeftijd te maken. Ook boven de 20 zijn er genoeg downloaders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |