quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings zijn ook in LA aangekomen en rijden rond in 2 dikke Dodge Chargers
[ afbeelding ]
Bazen
Kreeg net een belletje, mijn neef is er ook ja, raak toch een beetje jaloers op hem, vuile leugenaar dat die isquote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings zijn ook in LA aangekomen en rijden rond in 2 dikke Dodge Chargers
[ afbeelding ]
Bazen
Tegenwoordig verzorgen we de PR zelf,... en Ubisoft weet dat als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Wessiej het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ns-Creed-lekken.html
!
Ik heb in mijn vriendin dr xdoos ook raak geschoten. 6 september wordt ik papa.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef badboynova het volgende:
nou vriendjes ik zie jullie morgen weer, want ga een ander soort xdoos opzoeken(<----de vleeselijke) . houd het hier netjes, en schiet altijd raak. want het is altijd jammer als je mis schiet GAME OVER.
Leuke Kerstdagen geweest zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 08:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vriendin dr xdoos ook raak geschoten. 6 september wordt ik papa.
Dus raak schieten is ook GAME OVER.
Tyf op met die kut tips.![]()
Er zat aardig wat snoepgoed in de zak van de Sint nudge, nudge, wink, wink....... En strooien maarrrr.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Emarwii is ook in LA aangekomen en is de weg kwijt
Baas
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Er zat aardig wat snoepgoed in de zak van de Sint nudge, nudge, wink, wink....... En strooien maarrrr.
Idd tof Spanky!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway: Forza 3Alan Wake
Halo 3: ODST
We weten nu wel wat jij hoopt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd tof Spanky!
Maar niet genoeg...
Ik hoop dat MS echt met een hele trits aan uber vette dingen komt![]()
![]()
gamespot , en ign , gametrailers ook did jaarquote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je die persconferentie's weer net als vorige jaar live kijken?
Waar kon dat ook al weer?
Danku!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gamespot , en ign , gametrailers ook did jaar
Same herequote:Op zondag 31 mei 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga het zeker op Gametrailers volgen, op 1 of andere manier vertrouw ik die het meest.
Gamespot is maar een trage langzame site en IGN ook. Gametrailers loopt hier altijd soepel!quote:
Half 8, spek-takelquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gamespot is maar een trage langzame site en IGN ook. Gametrailers loopt hier altijd soepel!
Hoe laat begint het spektakel eigenlijk?
Een varken in een lift, da's een spek takelquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |