abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73037963
Het heeft heel veel voeten in de aarde om dit goed te doen.
Let op dat je de deuren goed in elkaar zet, de lange zijlatten zijn niet identiek!
Mijn kast staat nu wat scheef, heeft iemand advies hoe ik de kast loodrecht kan krijgen?
pi_73038430
Er zitten stelpootjes onder, daar kun je iets aan bijregelen. Als het daar niet mee lukt heb je waarschijnlijk de twee delen niet heel precies tegen elkaar aangezet (dat is bij mij in ieder geval het probleem). Heb daar zelf ook nog niet echt een oplossing voor gevonden, dus bij mij hangen de deuren er niet helemaal netjes in :/
pi_84540103
**kickerdekick**

Weet iemand of je de schuifdeuren ook van de zijkant in de rail kan schuiven (ipv erin hangen van bovenaf). Mijn plafond is nl 239 en de kast 236,5. Niet erg veel ruimte om nog ingewikkelde bewegingen te moeten maken met een schuifdeur.
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:29:01 #54
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_84541427
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:42 schreef Mart1n het volgende:

[..]

Ja pas alleen op dat ie niet in elkaar stort. Heb dit met een Hopen kast gehad. De bovenplaat vol op m'n kop, doet best pijn kan ik je vertellen. ;( Dus hou de bovenplaat goed vast!
Hoe herkenbaar _O-
Had ik ook een keer met een kast. Kreeg ook een plank volop mijn kop. Zorg er vooral voor dat de persoon waarmee je de kast in elkaar zet daar op let!! Want zelf was ik ergens anders bezig en schoof de plank net iets te ver opzij.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:31:43 #55
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_84541528
Ja, in principe kan dat, alleen heb je wel voldoende lengte nodig voor de deur en moet de deur voorbij de zijkant van de kast steken, uiteraard.
Ik zou het in de winkel even goed bekijken iig.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')