Ik weet het, ik koop daar eig. nooit iets, meestal kijk ik daar en bestel ik online.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Axi het volgende:
@BrightEyes,
Babypark is met sommige dingen wel duurder dan de gemiddelde webwinkel..!! Overigens wonen wij dan bij elkaar in de buurt, want ik woon op 10 minuten loopafstand van babypark (hihi ben er wel geteld 2 keer geweest)
Ik heb ooit fotos gezien van een (amerikaanse) babykamer die als thema Parijs had. Op een muur was de eiffeltoren geschilderd. Was verrassend leuk! En dan heel simpel getekend, met een kleur. Dus niet echt een muurschilderij met achtergrond etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef DutchieBre het volgende:
Hey allemaal ..
Hier eens een kerel die over de babykamer nadenkt. Ik heb in het verleden in Parijs gewoond en wil graag de babykamer met Franse (of Parijse) invloeden gaan maken. Hoe meer ik er aan denk, hoe moeilijker ik het vind eigenlijk.
Ik zit er aan te denken om bv op een witte muur een mooie Franse citaat te verven. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer, hebben jullie misschien wat tips om ons weer wat verder op weg te helpen :-) ?
Merci bien ..
un mal de chienquote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef DutchieBre het volgende:
Hey allemaal ..
Hier eens een kerel die over de babykamer nadenkt. Ik heb in het verleden in Parijs gewoond en wil graag de babykamer met Franse (of Parijse) invloeden gaan maken. Hoe meer ik er aan denk, hoe moeilijker ik het vind eigenlijk.
Ik zit er aan te denken om bv op een witte muur een mooie Franse citaat te verven. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer, hebben jullie misschien wat tips om ons weer wat verder op weg te helpen :-) ?
Merci bien ..
Zowaar, ik heb een foto gevonden!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:03 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik heb ooit fotos gezien van een (amerikaanse) babykamer die als thema Parijs had. Op een muur was de eiffeltoren geschilderd. Was verrassend leuk! En dan heel simpel getekend, met een kleur. Dus niet echt een muurschilderij met achtergrond etc.
Ik zoiets inderdaad ook al in de winkel gezien, maar het is niet geheel wat ik zoek .. Ik vind het wel erg l;euk overigens ..quote:
haha ik dus ook, alleen de kinderwagen hebben we daar gekocht, in de budgethalquote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het, ik koop daar eig. nooit iets, meestal kijk ik daar en bestel ik online.
Op 10 minuutjes, ik ook zo ongeveer. Vogelbuurt?
Voor een Frans accent zou ik het in de details zoeken. Denk aan een white-wash radiator ombouw, of ehm, mja, houten vloeren die opgeschuurd zijn dus beetje ruwig ogen doen mij altijd een beetje aan het sfeertje denken wat in Le Marais hangt. Geen idee waaromquote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef DutchieBre het volgende:
Hey allemaal ..
Merci bien ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |