nee, je kan de scharnieren in diepte, hoogte en breedte verstellen...maar met 6 scharnieren is dat een k*t-klus dus daar moeten we op een ander moment nog maar even een uurtje of 8 voor uittrekken...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de vloer niet helemaal vlak, door de linker of rechterachterkant van de kast iets te verhogen (stukje dun hout onder een poot van de kast) heb je hem snel recht.
als je straks nog een tip hebt, ik ga eerst de gaten in de muren stoppen en alles nog eens wit verven. Met roze vloerbedekking ben ik dan al een eind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:29 schreef Wampi het volgende:
Oh, dat paneel is gaaf! Alleen dan om fotolijstjes aan te hangen, want geen baby hier, zelfs niet bijna in aantocht. * Wampi gaat zo naar de Praxis
Dan nog even kijken waar ik van die haken kan scoren.. Misschien ook wel bij Praxis
ssht, hij heeft het nog niet gezienquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Linda2205 het volgende:
oeh tof Huup! En toch stippels er door gedrukt hah
maar hij heeft het gekocht zei je...dat kan je tegen 'm gebruikenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ssht, hij heeft het nog niet gezien![]()
*vlieft*quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat mooi ik80Echt een heel schattig kamertje!
O ja en ik vergeet het steeds, maar BE ik vind die kleur blauw van jullie kamertje zo mooi. Ik had al een zelfde kleurstaaltje klaarliggen tot we de 20 weken echo hadden.
Huup kijk maar even niet...![]()
![]()
Ik had deze aankleedkussenhoes gezien, maar vond de kleur en de prijs niet geweldig.
[ afbeelding ]
Dus heb ik er zelf deze van gemaakt
[ afbeelding ]
En ik vond het stippenbillendoekjesdoosje van funkybox ook erg leuk, maar aangezien ik al 2 pampers-billendoekjesdoosjes had liggen, heb ik die gewoon beplakt met een restje stipjesplakplastic
[ afbeelding ]
Bedankt, zo kom ik er wel uit. Misschien plak ik 2 radiatorborden aan elkaar, maar moet even zien wat die dingen kosten. Ik meen toch al snel 20 euro per stuk, misschien kan ik hem wat steviger krijgen door een houten rand eromheen te zetten en dat kan ik tevens als afstandshouder gebruiken, weet alleen niet of dat mooi gaat worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef ik80 het volgende:
Die radiatorplaat is idd niet echt stevig, maar doordag er vanaasl aan hangt komt het wel goed.
Hij heeft hier steeds 2 schroeven vlak anast elkaar in de muur gedaan, 1 om afstand te houden vanaf de muur, en 1 om het bord aan op te hangen (snap je?)
Sandous ik heb dit plakplastik via Marktplaats gekocht want in de winkels was het overal uitverkocht. Was niet eens heel erg duur. Ik heb er ook meteen de binnen-achterwand van een billie-boekenkast mee beplakt. Nu past alles leuk bij elkaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef Sandous het volgende:
Ik word hier echt op ideeen gebracht!!!
Stiemie: Placplastic (waar kom dat vandaan de rode dan/of roze?) Ik vind altijd de saaie witte, gestreepte enzo.
Dat bed is niet mijn smaak, maar die lamp ziet er zo wel geinig uit, heb je daar nog een betere foto van?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind de kamer van IK80 ook echt super!!Lekkere ruime kamer ook!!
Ondanks dat er velen een autobed waarschijnlijk vreselijk vinden (tja ik vond dat tenminste wel altijd) wil ik toch Kyllian's nieuwe kamer spammen. Hij is er zelf erg blij mee
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |