abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70360131
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:22 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is de vloer niet helemaal vlak, door de linker of rechterachterkant van de kast iets te verhogen (stukje dun hout onder een poot van de kast) heb je hem snel recht.
nee, je kan de scharnieren in diepte, hoogte en breedte verstellen...maar met 6 scharnieren is dat een k*t-klus dus daar moeten we op een ander moment nog maar even een uurtje of 8 voor uittrekken...
Lotte!
Noah!
pi_70360495
Dankjewel voor alle lieve complimentjes! In al mn enthousiasme heb ik ook een hemeltje boven het ledikant gemaakt, maar doordat daar een vrij hoog hoofdbord aan zit leek t helemaal nergens naar, nog een paar aanpassingen gedaan, maar uiteindelijk ligt de stof nu in de prullenbak Toch maar lekker zo laten!

BE, mooi hoor zo met de ombouw, ook daardoor lijkt t nog weer een stuk breder t kamertje vind ik... Zo op de foto's oogt ie écht niet klein! En die egel op de muur..die is gewoon .. ik vind de combi van dat blauw met zilver ook heel erg mooi en fris!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70362653
hihi Poppedein och hij was al heel erg mooi dus dat scheelt

BE wauw!! het ziet er echt heeel gaaf uit zeg! Ik vind het echt heel mooi geworden die egel blijft echt ontzettend tof

Wij hebben net een box gekocht, en mn lief heeft veel teveel geld uitgegeven aan een meter stof maar we vonden de beestjes zo leuk en we vonden het zo moeilijk om een leuk stofje te vinden voor een gordijntje dus toen heeft ie het maar gewoon gekocht alleen wel een levertijd van ongeveer 6 weken maarja, too bad.

gekke lieveheersbeestjes
en ja er zitten stiekem wat heule kleine stippels in de beestjes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70363714
Leuk stofje Huup!
Fake it till you make it...
pi_70363775
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:29 schreef Wampi het volgende:
Oh, dat paneel is gaaf! Alleen dan om fotolijstjes aan te hangen, want geen baby hier, zelfs niet bijna in aantocht . * Wampi gaat zo naar de Praxis
Dan nog even kijken waar ik van die haken kan scoren.. Misschien ook wel bij Praxis
als je straks nog een tip hebt, ik ga eerst de gaten in de muren stoppen en alles nog eens wit verven. Met roze vloerbedekking ben ik dan al een eind.

Daarna ga ik ook dat ding kopen en eens naar die haken kjiken. Ik denk erover om stukjes hout in dezelfde kleur te verven en hem daarmee diepte te geven, moet nog even zien. Het staat me bij dat die plaat niet heel stevig is?
pi_70363843
oeh tof Huup! En toch stippels er door gedrukt hah
Lotte!
Noah!
pi_70363938
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Linda2205 het volgende:
oeh tof Huup! En toch stippels er door gedrukt hah
ssht, hij heeft het nog niet gezien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:41:14 #283
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70364032
Huup wat een schattig stofje
pi_70364389
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ssht, hij heeft het nog niet gezien
maar hij heeft het gekocht zei je...dat kan je tegen 'm gebruiken

Ik zal ook even foto's uploaden van het kamertje tot nu toe...
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:21:50 #285
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_70366647
Die wieg is echt leuk met die ruitjes!!

Die radiatorplaat is idd niet echt stevig, maar doordag er vanaasl aan hangt komt het wel goed.

Hij heeft hier steeds 2 schroeven vlak anast elkaar in de muur gedaan, 1 om afstand te houden vanaf de muur, en 1 om het bord aan op te hangen (snap je?)

Lola's kamer is trouwens klaar, bij deze de laatste foto-serie. Als we echt helemaal klaar zijn lijkt het mij wel leuk om de foto's op te sturen naar zon blad...

pi_70367272
Wauw

moet je zeker doen ik80 foto's opsturen!
als ik niet beter zou weten dan zou ik ook denken dat dit het werk van een interieurstylist is ofzo job well done
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:49:07 #287
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70367372
Oh wat mooi ik80 Echt een heel schattig kamertje!

O ja en ik vergeet het steeds, maar BE ik vind die kleur blauw van jullie kamertje zo mooi. Ik had al een zelfde kleurstaaltje klaarliggen tot we de 20 weken echo hadden.

Huup kijk maar even niet...

Ik had deze aankleedkussenhoes gezien, maar vond de kleur en de prijs niet geweldig.

Dus heb ik er zelf deze van gemaakt

En ik vond het stippenbillendoekjesdoosje van funkybox ook erg leuk, maar aangezien ik al 2 pampers-billendoekjesdoosjes had liggen, heb ik die gewoon beplakt met een restje stipjesplakplastic

[ Bericht 29% gewijzigd door Stiemie op 25-06-2009 19:33:18 ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:59:04 #288
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_70381317
Ik word hier echt op ideeen gebracht!!!
Stiemie: Placplastic (waar kom dat vandaan de rode dan/of roze?) Ik vind altijd de saaie witte, gestreepte enzo.

IK80 Heeel leuk, en kan zo in een blad!!!
waar komt je kapstokje vandaan

Mijn dochtertjes kamer is nog wit, en ben er gewoon nog niet uit wel behang ik wil, wel roze. Maar ruit of PIP dat is nog de vraag.. Over 2 weken vakantie, dan kan ik gaan klussen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:56:03 #289
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384857
Huup, dat stofje, gaaf!
Be...zo leuk dat kamertje van jou...ik ben van de frisse kleurtjes!
Ik80 opsturen die foto's, het lijkt de vtwonen wel. Knap!
En stiemie, ik vind jouw uitvoering veel leuker dan het origineel.
Het enige dat wij nog moeten doen is het maken van een lamp. Lief gaat iets doen met ledjes en kleuren...wie zien het eindresultaat vanzelf denk ik dan maar...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:39:28 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385289
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat mooi ik80 Echt een heel schattig kamertje!

O ja en ik vergeet het steeds, maar BE ik vind die kleur blauw van jullie kamertje zo mooi. Ik had al een zelfde kleurstaaltje klaarliggen tot we de 20 weken echo hadden.

Huup kijk maar even niet...

Ik had deze aankleedkussenhoes gezien, maar vond de kleur en de prijs niet geweldig.

[ afbeelding ]

Dus heb ik er zelf deze van gemaakt

[ afbeelding ]

En ik vond het stippenbillendoekjesdoosje van funkybox ook erg leuk, maar aangezien ik al 2 pampers-billendoekjesdoosjes had liggen, heb ik die gewoon beplakt met een restje stipjesplakplastic

[ afbeelding ]
*vlieft*

superleuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70385301
mooi Stiemie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70385467
BE erg mooi geworden! Ik ben benieuwd naar de inrichting!

Huup wat een super leuk stofje!!! En ach ja het is misschien wel duur maar dan heb je tenminste wel wat je echt wilt! (Dat hadden wij met de behangrand)

Ik80 het kamertje kan inderdaad zo in een blad! Super!

Stiemie leuk zeg! Lekker creatief

Het enige wat ik nog steeds op het kamertje wil is een lampje aan de muur en de naam. Inmiddels een leuk lampje gezien en de buurvrouw had al gezegd dat als ik iets leuks wist wat ik graag wilde hebben en nog nodig heb voor als de baby geboren is dat ik het maar moest zeggen. Dus ik denk dat het dat lampje gaat worden.
Letters gaan we eens kijken of we dat zelf kunnen maken
pi_70385700
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef ik80 het volgende:
Die radiatorplaat is idd niet echt stevig, maar doordag er vanaasl aan hangt komt het wel goed.

Hij heeft hier steeds 2 schroeven vlak anast elkaar in de muur gedaan, 1 om afstand te houden vanaf de muur, en 1 om het bord aan op te hangen (snap je?)
Bedankt, zo kom ik er wel uit. Misschien plak ik 2 radiatorborden aan elkaar, maar moet even zien wat die dingen kosten. Ik meen toch al snel 20 euro per stuk, misschien kan ik hem wat steviger krijgen door een houten rand eromheen te zetten en dat kan ik tevens als afstandshouder gebruiken, weet alleen niet of dat mooi gaat worden.

Ik ga hem in iedergeval op onze nieuwe babykamer gebruiken, leuk idee.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:20:55 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70386017
Stiemie, die aankleedkussenhoes is gaaf!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:22:04 #295
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70386034
Dankjewel! Ik vind het zelf altijd leuk om voor dure, maar leuke spulletjes een goedkope oplossing te zoeken. Zo wissel je ook nog makkelijk van accessoires in het kamertje en voel ik me minder schuldig als ik na een tijdje iets zat ben

En die aankleedkussenhoes was trouwens 2 avondjes werk. Als je er echt voor gaat zitten, issie denk ik in 3 uur af. Het is gewoon een lap stof middenop vastzetten met die lintjes ertussen.
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef Sandous het volgende:
Ik word hier echt op ideeen gebracht!!!
Stiemie: Placplastic (waar kom dat vandaan de rode dan/of roze?) Ik vind altijd de saaie witte, gestreepte enzo.
Sandous ik heb dit plakplastik via Marktplaats gekocht want in de winkels was het overal uitverkocht. Was niet eens heel erg duur. Ik heb er ook meteen de binnen-achterwand van een billie-boekenkast mee beplakt. Nu past alles leuk bij elkaar
pi_70406583
Ik80 wat een geweldig kamertje! Echt mooi! Waar heb je die grote letters vandaan? Zijn ze van hout of piepschuim?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:19:50 #297
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_70408248
Die kledinghaakjes komen bij een winkeltje in den Haag vandaan.
De letters heb ik via marktplaats, ze zijn hout. Goede kwaliteit. Ze gaat ze nu voor Lotte haar kamer ook maken maar dan wat sierlijkere letters.
pi_70456873
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind de kamer van IK80 ook echt super!! Lekkere ruime kamer ook!!

Ondanks dat er velen een autobed waarschijnlijk vreselijk vinden (tja ik vond dat tenminste wel altijd) wil ik toch Kyllian's nieuwe kamer spammen. Hij is er zelf erg blij mee

[ afbeelding ]
Dat bed is niet mijn smaak, maar die lamp ziet er zo wel geinig uit, heb je daar nog een betere foto van?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 28 juni 2009 @ 23:53:03 #299
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70463776
Huup had je deze al gezien
pi_70468482
Ik80 echt superkamertje!!

Hoe heb jij trouwens die letters opgehangen. Ik heb nl ook zo'n letters, maar zel iggen nog steeds op de kast aangezien ik geen idee heb hoe ik dat moet aanpakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')