De moeder aller gates.quote:
Hoi lieve Bommie, fijn dat je weer thuis bent na zo'n dag hard werkenquote:
Volgens mij meer de spermabank aller gates... Eet smakelijk!quote:
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben drukquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lieve Bommie, fijn dat je weer thuis bent na zo'n dag hard werken
"Laat ik maar even staan Kel, ik heb nou even zin in iets andersquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben druk
Tis geen SC hier !! Bloedserieusquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben druk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Laat ik maar even staan Kel, ik heb nou even zin in iets anders"
Ik nam net een hap warme kaassouffléquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij meer de spermabank aller gates... Eet smakelijk!
Vinje het gek, ben met die veel te taaie kutpizza bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veelzeggende stilte, bommie is Kelly aan het doen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vinje het gek, ben met die veel te taaie kutpizza bezigVolgens mij zit er nog ergens een schoenzool die hier en daar verloren is gegaan
![]()
Ze zal zelf wel de hele dag op de bank hebben gelegen met een doos bonbons achter de dokter phil..
quote:
hamurgers?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En anders maar inruilen voor iemand die meer "van de hamurgers is" .
JA! Het stinkt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef R0T29 het volgende:
Maar even ontopic: Het blijft allemaal raar en vreemd. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Dit zaakje riekt naar de misdaad en stinkt aan alle kanten.
nou...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van "de rode draad" natuurlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou......die ben ik nu duidelijk kwijt
quote:
Wordt het dan geen tijd om P.R. de V. op deze zaak te zettenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef R0T29 het volgende:
Maar even ontopic: Het blijft allemaal raar en vreemd. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Dit zaakje riekt naar de misdaad en stinkt aan alle kanten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wordt het dan geen tijd om P.R. de V. op deze zaak te zetten
whehequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef R0T29 het volgende:
Echt grappig die poker stream.... Vraag net of Bart er nog in zit... Zegt die gast "Er zit geen Bart meer in, dus die zal al naar huis zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |