De moeder aller gates.quote:
Hoi lieve Bommie, fijn dat je weer thuis bent na zo'n dag hard werkenquote:
Volgens mij meer de spermabank aller gates... Eet smakelijk!quote:
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben drukquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lieve Bommie, fijn dat je weer thuis bent na zo'n dag hard werken
"Laat ik maar even staan Kel, ik heb nou even zin in iets andersquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben druk
Tis geen SC hier !! Bloedserieusquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben druk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Laat ik maar even staan Kel, ik heb nou even zin in iets anders"
Ik nam net een hap warme kaassouffléquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij meer de spermabank aller gates... Eet smakelijk!
Vinje het gek, ben met die veel te taaie kutpizza bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veelzeggende stilte, bommie is Kelly aan het doen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vinje het gek, ben met die veel te taaie kutpizza bezigVolgens mij zit er nog ergens een schoenzool die hier en daar verloren is gegaan
![]()
Ze zal zelf wel de hele dag op de bank hebben gelegen met een doos bonbons achter de dokter phil..
quote:
hamurgers?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En anders maar inruilen voor iemand die meer "van de hamurgers is" .
JA! Het stinkt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef R0T29 het volgende:
Maar even ontopic: Het blijft allemaal raar en vreemd. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Dit zaakje riekt naar de misdaad en stinkt aan alle kanten.
nou...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van "de rode draad" natuurlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou......die ben ik nu duidelijk kwijt
quote:
Wordt het dan geen tijd om P.R. de V. op deze zaak te zettenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef R0T29 het volgende:
Maar even ontopic: Het blijft allemaal raar en vreemd. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Dit zaakje riekt naar de misdaad en stinkt aan alle kanten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wordt het dan geen tijd om P.R. de V. op deze zaak te zetten
whehequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef R0T29 het volgende:
Echt grappig die poker stream.... Vraag net of Bart er nog in zit... Zegt die gast "Er zit geen Bart meer in, dus die zal al naar huis zijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |