ik dacht eens een primeur te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef NogSingle het volgende:
90's now dit jaar op zaterdag 22 augustus weer in de Grolsch tent.
Het geluid in de Grolsch is prima...... totdat ze het rond 1 uur gaan afknijpen en steeds zachter gaan zettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze zouden die 90's party wel eens naar de Alpha mogen verhuizen waar het geluid tenminste een beetje goed is en er ruimte is om eens flink te dansen! Het is inmiddels toch wel een van de meest populaire feestjes op de vroegere avond
De Grolsh barst ieder jaar meer uit z'n voegen terwijl de Alpha steeds leger lijkt te worden.. (al ga ik dus liever daar heen omdat het geluid beter is en we er überhaupt nog bij in passen)
Het is zo erg, wij hebben inmiddels een vaste plek na al die jarenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Was vorig jaar achterin anders far from prima! Zeer irritante echo waardoor alles een grote brei werd en de maat niet meer te vinden was. Danst wat lastig!![]()
Verder vooraan zal het prima zijn geweest, maar zover kwamen we niet in de drukte. Was nog voor 12 uur geloof ik zelfs.. Het was net een uurtje bezig of zo.
Wat voor muziek draait die kerel dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:02 schreef Leonos het volgende:
Mad Ed in de Alpha
Laat die Grolsch mensen maar wegblijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |