Hoiquote:
Ow jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow ga je zaterdag? Dan kan ik niet, de hele dag niet. Ik kan alleen zondag, tot 5 uur ongeveer.
waarom wordt het niks?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know.. maar dan wordt het dus niks
Dat kanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow jammer.
Ik kan zondag natuurlijk óók gaan
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschedequote:
quote:
Teveel alleen zitten enzo zei je toch?quote:
quote:
Dan drop je me maar bij broertje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschede
Ow, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk, als het maar lekker weer is en ik gezelschap in het vooruitzicht hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel alleen zitten enzo zei je toch?
Sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Ajam het volgende:
Nou ja.. even aan de telefoon en al mijn m&m's zijn weg.
visite.
Ze wil graag op bezoek bij broer gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschede
tot zo met je originele accountquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Ajam het volgende:
Nou ja.. even aan de telefoon en al mijn m&m's zijn weg.
visite.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Laat ik 's iets ontopic posten
Ik ben het steeds vaker zó zat om single te zijn
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Knuffel voor beidequote:
Alleen zijn heeft ook nadelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |