Wie neemt te hedendaagse nog een leraar serieus danquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:27 schreef RacerDKB het volgende:
Leraren moedigen dat aan omdat zij dat tof vinden
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie neemt te hedendaagse nog een leraar serieus dan
Dat jaquote:
quote:
Comic Sans is een digitaal lettertype ontworpen door Vincent Connare en uitgebracht door Microsoft in 1994.quote:
Ik weet dat doodverwensingen hier niet mogen maar voor de uitvinder van Comic Sans MS maak ik graag een uitzonderingquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Comic Sans is een digitaal lettertype ontworpen door Vincent Connare en uitgebracht door Microsoft in 1994.
Dit is dus de moederneuker..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief uitleg
Beweer maar niet dat jij het nooit hebt gebruiktquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Ik weet dat doodverwensingen hier niet mogen maar voor de uitvinder van Comic Sans MS maak ik graag een uitzonderingAls je Comic Sans MS bedenkt verdien je dat.
Wil jij nou beweren dat je het weleens hebt gebruikt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beweer maar niet dat jij het nooit hebt gebruikt
Gast, iedereen heeft het ooit weleens een keer gebruiktquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat je het weleens hebt gebruikt?
Maar zeg is. Je gaat later heel veel centjes verdienen he? Plantsoenen onderhouden betaald immers goed jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, iedereen heeft het ooit weleens een keer gebruikt
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, iedereen heeft het ooit weleens een keer gebruikt
Dat is nou tipisch Fok!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:54 schreef Arcturus het volgende:
Mensen die zich druk maken over een lettertype__!
Met z'n klotelettertype!quote:
Heldquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb wel eens een Blue Screen als laatste sheet gedaanRoyal sadness
en deze, stille hint
[ afbeelding ]
Heb je hem doodgetrapt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef zagevent het volgende:
Ik had in het zesde middelbaar een leerkracht Nederlands die ons verplichtte om Comic Sans MS te gebruiken voor taken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is net alsof 'ie ronddraait.
quote:
LaTexquote:
Ow man, dat is zo kankerirritant. Ik heb dat soort lui ook in de klas zitten, komt elk punt van de opsomming draaiend het scherm op enzo. Godverdomme.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef kree het volgende:
Ik had een leraar die ook niet veel van powerpoint snapte.
Toch was het wel heel grappig toen ie z'n powerpoint begon en alle letters en zinnen één voor één op het scherm kwamen met zo'n typemachine geluid. (en dat de hele presentatie lang)![]()
![]()
ik heb genoeg colleges gezien dit jaar waar de letters nog van alle kanten het scherm komen binnenvliegen en nog even een driebubbele flikflak maken voordat ze op hun plek terecht komen. En dan verwachten ze van mij dat ik serieus ben en opletquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Bredewout92 het volgende:
Als je dat in de 1e of 2e klas doet dan is wel nog begrijpelijk maar als je dat nog steeds doet in 5VWO![]()
Of mensen die alles wat ze vertellen op hun slides hebben staan
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is net alsof 'ie ronddraait.
Ahquote:
Die is toch uit Citizen Kane?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb wel eens een Blue Screen als laatste sheet gedaanRoyal sadness
en deze, stille hint
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |