Was dat serieus een opdracht? WTF? Naam en klas goed spellen. Zijn dat de dingen die op het VMBO getoetst worden? Ga dan ook havo doen als je het vmbo te makkelijk vind.quote:Opdr2 Probeer je naam en klas zo goed mogelijk te spellen.
VMBO BB was vandaag, vraag me niet wat VMBO BB isquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:03 schreef Bomil het volgende:
TS faalt, VMBO Examen Nederlands was al op Dinsdag 19 Mei 2009...
WHAHA deze doet hardquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan wel lastig zijn hoor op het vmbo.
Mohammed kan je bijvoorbeeld al op drie manieren spellen, dan ben je dus flink de sjaak.
Mag ik je er even op attenderen dat hier op Fok de voertaal ABN is?quote:
LOL DOE JE BB? Nog erger.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
VMBO BB was vandaag, vraag me niet wat VMBO BB is.
utopieen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In je eigen utopieen ja. Youre dreaming that's all.
Ik twijfel echt niet aan je vocabulair hoor. Maar als je iemand de grond wil in trappen moet je nog veel leren jongen. Maargoed ik zou je mond nu kunnen snoeren maar zo zit ik eenmaal niet inelkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef leppeh het volgende:
[..]
utopieen?Je Engels is ook al niet al te best, heb je dat examen al gemaakt?
Lul maar wat raakquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij snapt de humor van Ts niet he
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ts had vandaag examen van Nederlands. Maar het was echt in en intriest om te zien op wat voor nivea er vragen werden gesteld. Ik zal een voorbeeld noemen.
Opdr1 Maak een nette brief over de sportkantine en nog wat blablabla.
Opdr2 Probeer je naam en klas zo goed mogelijk te spellen.
Klacht verloedering van het nivea Nederlands.
P.s Ik denk dat de meeste Fokkertjes deze klacht wel zullen delen. Immers hebben ze zelf ook allemaal VMBO gedaan.
Voor ik het vergeetO nee, niet deze kansloze mongool weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er één iemand zijn bek moet houden over de Nederlandse taal, dan ben jij dat wel
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Rtl boulevard is er nu op. Wellicht een leuk programma voor jouw.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O nee, niet deze kansloze mongool weer![]()
Als er één iemand zijn bek moet houden over de Nederlandse taal, dan ben jij dat wel
Wie is jouw?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rtl boulevard is er nu op. Wellicht een leuk programma voor jouw.
Weetje, dat simpele achterstandswijk volk zoals jij zet nooit in hun profiel neer wat voor opleiding ze hebben. Ik durf er voor uit te komen, en nu ik ben er niet trots op. Maar ik ga straks wel leren, om een betere opleiding te krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:31 schreef Japsnars het volgende:
VMBO BB![]()
![]()
Die kut kinderen leren helemaal niks:
http://examen.nl/rooster/2009_1_vmbo_bb.html
Vandaar dat ze zo dom zijn
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
nou noem op..
ik zij toch ik koos er niet voor dat het in christelijke school was
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende week donderdag moeten wij (VERPLICHT GVD) naar de kerk samen met de klas.
WTF kunnen ze zoiets verplichten ik ben zelf geen eens christelijk nou weet ik dat het een christelijke school is maartoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |