quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:49 schreef Mascleta het volgende:Schitterende reportage, Het is mijn droom om ooit ook voor een fotopersbureau als Reuters of AP te werken. Lijkt me schitterend werk.
Komende zomer begin ik met mijn opleiding op de fotoacademie. Heb al redelijk wat ervaring in regionale fotojournalistiek.
Mag ik vragen welke opleiding jij gedaan hebt, welke cursussen en hoe je bij Reuters terecht bent gekomen?
het is erg leuk werk , maar het ligt er erg aan waar .en waar je van hou.
gebieden zoals hiet een aanrader is om een cursus te nemen in bescherming .
wand press of niet soms maakt het GEEN verschil hier
hier is genoeg aktie maar dat heb ook een min punt . en dat is de familie .
het is namelijk niet leuk ,als je vrouw je bel via de cell,phone ,en de kassam raketten slaan in op 100 meter afstand . dat breng wat spanningen met zich mee

aan het homefront .
maar het is niet iedere dag dit werk ook gezelligen plaatjes carnaval politiek noem maar op .maar wij kunnen het opzoeken hier en dat is wel makkelijk m er is iederendag wel wat te beleven , en de goede conecties aan informatie dan het je een hoop werk .
maar ik kies voor de aktie in de westbank en rond de gazzastrook grens of er over .
auto ongelukken soms maar niet intresant aanslagen daarintegen prioritijd.
ik zelf ben er ingerold via via .en werkten eerst voor flash 90 een news kantoor in jerusalem en via via bij reuters ingerold ,
het besten is via plaatselijke kranten te werken en dit als een referentie opgeven bij reuters en of AP AFP AMP en solisiteren maar aanhouder wind.en een press card is makkelijk
in europa is het moeilijker om voor deze newskantoren te werken ivm het tekort aan werk .hier daarintegen is VEEL werk .en heb geen klagen .
en het leuken is je zie je fotos soms overal langs komen nieuws uitzendingen CNN ,BBC,SKY,FOX noem maar op en dat is wel een trots gevoel .
zoals deze foto onder de nacht VOOR de aanval in de gazzastrook was de voorpage foto in de AD en Telegraaf de morgen na de aanval .mischien bij iemand nog bekend ,
![]()
en onder werd gebrukt als decor foto op CNN en dat is leuk