quote:Ben echt geen wilders fan...
Maar de waarheid is hard blijkt maar weer eens.
quote:ik heb het live gevolgd en vind dat hij gelijk heeft te zeggen dat de hele grachtengordelelite aan het Stockolm syndroom lijdt. Mevrouw Halsema leek vooral kwaad dat ze anders het inzicht moest accepteren dat ze verliefd is op de dominante Islam die haar vertelt wat ze moet doen.
Absurd. Leg mij eens uit.quote:Een zeer accurate beschrijving van het denken en gedrag van de betreffende elite inderdaad. Geen wonder dat de leden ervan zo emotioneel reageren
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Barachem het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik hier wel met Wilders eens.
Waarom begrip voor dat soort extremisten tonen als ze zich niet aan hun eigen wetten kunnen houden.
Tuurlijk, het zijn alleen maar zielige haatbaarden die haar verkrachtten, boehoe, we moeten medelijden met die haatbaarden hebben.
Rot toch op, verkrachting is verkrachting en mevrouw lijdt helaas wel aan Stockholm.
Ik ben voor hakkie-takkie, af met de staf en het zakkie.
Snap niet waarom er niet meer ophef over de verkrachting gemaakt werd.
Wilders is inderdaad een enge gast die graag populistisch doet, maar hier heeft ie wel gelijk.
Het leeft onder de mensen..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nikmans het volgende:
Frontpage
--------------
Ufo's landen in Amsterdam 32 replies
WOIII breekt uit 27 replies
Drugsvondst in koninklijk paleis 38 replies
Wilders laat een scheet 311 replies
Schutter vermoordt leraar en 47 medeleerlingen 11 replies (waarvan de meesten RIP aan de nabestaanden)
Dat 'ie dat vindt is prima, maar het is nogal smakeloos om dat verhaal van die journaliste als argument te gebruiken. Hij insinueert hiermee dat de "elite" verkracht wordt door de islam en het maar goed vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het argument van Wilders niet echt valide, maar ik snap z'n punt wel en ben het er wel mee eens dat de politiek teveel probeert de lieve moslims te vriend te houden en daarbij er niet voor schroomt om af en toe een oogje dicht te knijpen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een links hoofd, duidelijk.
Tuurlijk, als jij keihard in je achterste genomen door een bende homoseksuele verkrachters, dan is het heul normaal om ze die daad te vergeven omdat ze je achteraf met je samen heerlijke cake gaan vreten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]Een individu zoekt de publiciteit op en zegt dat zij die haatbaarden vergeeft. Fijn, dat vindt zij. En jij vindt dus dat Pechtold en anderen keihard moeten schreeuwen dat die vrouw achterlijk is?
Het slaat werkelijk nergens op om je betoog te beginnen met dit voorbeeldje.
Precies, ik heb tussen de reacties op de Frontpage het betoog van Wilders gelezen en ondanks het gewoonlijke gelul van hem is dit punt wat je aanduidt wel zijn sterkste argument.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het argument van Wilders niet echt valide, maar ik snap z'n punt wel en ben het er wel mee eens dat de politiek teveel probeert de lieve moslims te vriend te houden en daarbij er niet voor schroomt om af en toe een oogje dicht te knijpen.
Kijk, dat is dus waar Wilders en de PVV idioot bezig is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
Het vergassen van tegenstanders is begonnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nikmans het volgende:
Frontpage
--------------
Ufo's landen in Amsterdam 32 replies
WOIII breekt uit 27 replies
Drugsvondst in koninklijk paleis 38 replies
Wilders laat een scheet 311 replies
Schutter vermoordt leraar en 47 medeleerlingen 11 replies (waarvan de meesten RIP aan de nabestaanden)
Vind je het niet leuk gevonden?quote:
Nationalisme is ook hartstikke links. De linksen zijn de uitvinders van de discriminatie en het wij-zij denken.quote:Overigens vind ik het op zich geen gekke gedachte om Wilders links te noemen. Zijn nationalistische ideeën zou je eerder onder de rechtse ideeën scharen, maar voor de rest is hij linkser dan de PVDA.
Daar moeten mensen eens over ophouden. Dat was een geintje. Sheez. Gevoel voor humor is ook ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Gut, het is aan ons, de jonge generatie, om tot een nieuwe liberale alliantie te komen.
Een verbinding van weldenkenden uit de VVD, D66, GL en PvdA in een nieuwe partij. Wat ik heb begrepen van Pechtodl en anderen dat zij naar het buitenland vertrekken als Wilders aan de 'macht' komt.Het is inderdaad aan ons wanneer onze Oude Leiders wegvluchten vanwege hun falen in het bestrijden van achterlijkheid.
Gast. Ik ben zelf een vrouw. Het idee dat een teringlijer mijn lichamelijke integriteit aantast vind ik misselijkmakend. Kijk, dat is mijn punt ook niet.quote:Tuurlijk, als jij keihard in je achterste genomen door een bende homoseksuele verkrachters, dan is het heul normaal om ze die daad te vergeven omdat ze je achteraf met je samen heerlijke cake gaan vreten.
Doe toch normaal zeg, dat vind ik inderdaad en terecht achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |