abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69496114
Er is maar een gezichtsuitdrukking nodig om mijn emoties over deze idioten te weergeven: . Op de frontpage is een groot deel van de reageerders het volledig eens met Wilders' gelul over de journaliste die verkracht werd door haatbaarden.
quote:
Ben echt geen wilders fan...
Maar de waarheid is hard blijkt maar weer eens.
quote:
ik heb het live gevolgd en vind dat hij gelijk heeft te zeggen dat de hele grachtengordelelite aan het Stockolm syndroom lijdt. Mevrouw Halsema leek vooral kwaad dat ze anders het inzicht moest accepteren dat ze verliefd is op de dominante Islam die haar vertelt wat ze moet doen.
quote:
Een zeer accurate beschrijving van het denken en gedrag van de betreffende elite inderdaad. Geen wonder dat de leden ervan zo emotioneel reageren
Absurd. Leg mij eens uit. Is het nou werkelijk zo logisch om 1 individu (een fragiele journaliste) gelijk te stellen aan de gehele politiek-liteaire elite?

Bron: Emotionele clash met Wilders
pi_69496142
Linkse hond
pi_69496176
Klootzak! Hij wordt onze nieuwe fuhrer!
pi_69496235
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Linkse hond
Ja, kennelijk staat rechts anno 2009 voor totale achterlijkheid en destructie.
pi_69496274
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Hpzone het volgende:
Dat word ik al.
pi_69496286
Frontpage

--------------

Ufo's landen in Amsterdam 32 replies
WOIII breekt uit 27 replies
Drugsvondst in koninklijk paleis 38 replies
Wilders laat een scheet 311 replies
Schutter vermoordt leraar en 47 medeleerlingen 11 replies (waarvan de meesten RIP aan de nabestaanden)
Ga weg
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:49:53 #7
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69496320
Eerlijk gezegd ben ik hier wel met Wilders eens.
Waarom begrip voor dat soort extremisten tonen als ze zich niet aan hun eigen wetten kunnen houden.
Tuurlijk, het zijn alleen maar zielige haatbaarden die haar verkrachtten, boehoe, we moeten medelijden met die haatbaarden hebben.
Rot toch op, verkrachting is verkrachting en mevrouw lijdt helaas wel aan Stockholm.
Ik ben voor hakkie-takkie, af met de staf en het zakkie.
Snap niet waarom er niet meer ophef over de verkrachting gemaakt werd.

Wilders is inderdaad een enge gast die graag populistisch doet, maar hier heeft ie wel gelijk.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_69496378
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Barachem het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik hier wel met Wilders eens.
Waarom begrip voor dat soort extremisten tonen als ze zich niet aan hun eigen wetten kunnen houden.
Tuurlijk, het zijn alleen maar zielige haatbaarden die haar verkrachtten, boehoe, we moeten medelijden met die haatbaarden hebben.
Rot toch op, verkrachting is verkrachting en mevrouw lijdt helaas wel aan Stockholm.
Ik ben voor hakkie-takkie, af met de staf en het zakkie.
Snap niet waarom er niet meer ophef over de verkrachting gemaakt werd.

Wilders is inderdaad een enge gast die graag populistisch doet, maar hier heeft ie wel gelijk.

Een individu zoekt de publiciteit op en zegt dat zij die haatbaarden vergeeft. Fijn, dat vindt zij. En jij vindt dus dat Pechtold en anderen keihard moeten schreeuwen dat die vrouw achterlijk is? Het slaat werkelijk nergens op om je betoog te beginnen met dit voorbeeldje.
pi_69496495
Ik was laatsd op het gemeendehius en toen wilden hullie me niet uitkeringen gefen, vanwege alsdat al die macro's onze uitkeringen gejad heben.
pi_69496515
Ik ben blij dat ik Wilders nu actief meemaak. MIjn waanideeen over meer directe democratie en gelul zijn nu wel voorbij. Mensen die voornamelijk emotioneel reageren (lees: onderbuikgevoelens - niet de kwestie grondig analyseren en de meest verantwoorde conclusie euit trekken) zijn een gevaar voor de stabiliteit van deze samenleving.
pi_69496533
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nikmans het volgende:
Frontpage

--------------

Schutter vermoordt leraar en 47 medeleerlingen 11 replies (waarvan de meesten RIP aan de nabestaanden)
Het leeft onder de mensen..
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:57:02 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69496559
Ik vind het argument van Wilders niet echt valide, maar ik snap z'n punt wel en ben het er wel mee eens dat de politiek teveel probeert de lieve moslims te vriend te houden en daarbij er niet voor schroomt om af en toe een oogje dicht te knijpen.
2000 light years from home
pi_69496635
Overigens is Widlers (uiteraard) links.
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:02:02 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69496746
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het argument van Wilders niet echt valide, maar ik snap z'n punt wel en ben het er wel mee eens dat de politiek teveel probeert de lieve moslims te vriend te houden en daarbij er niet voor schroomt om af en toe een oogje dicht te knijpen.
Dat 'ie dat vindt is prima, maar het is nogal smakeloos om dat verhaal van die journaliste als argument te gebruiken. Hij insinueert hiermee dat de "elite" verkracht wordt door de islam en het maar goed vindt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:03:34 #15
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69496799
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:07:21 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_69496919
Je moet 't er gewoon niet over hebben. Gewoon negeren. Klaar.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_69496966

Een links hoofd, duidelijk.
pi_69496992
Gut, het is aan ons, de jonge generatie, om tot een nieuwe liberale alliantie te komen.

Een verbinding van weldenkenden uit de VVD, D66, GL en PvdA in een nieuwe partij. Wat ik heb begrepen van Pechtodl en anderen dat zij naar het buitenland vertrekken als Wilders aan de 'macht' komt. Het is inderdaad aan ons wanneer onze Oude Leiders wegvluchten vanwege hun falen in het bestrijden van achterlijkheid.
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:11:02 #19
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69497025
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een links hoofd, duidelijk.
?

Overigens vind ik het op zich geen gekke gedachte om Wilders links te noemen. Zijn nationalistische ideeën zou je eerder onder de rechtse ideeën scharen, maar voor de rest is hij linkser dan de PVDA.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:12:30 #20
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69497080
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Een individu zoekt de publiciteit op en zegt dat zij die haatbaarden vergeeft. Fijn, dat vindt zij. En jij vindt dus dat Pechtold en anderen keihard moeten schreeuwen dat die vrouw achterlijk is? Het slaat werkelijk nergens op om je betoog te beginnen met dit voorbeeldje.
Tuurlijk, als jij keihard in je achterste genomen door een bende homoseksuele verkrachters, dan is het heul normaal om ze die daad te vergeven omdat ze je achteraf met je samen heerlijke cake gaan vreten.
Doe toch normaal zeg, dat vind ik inderdaad en terecht achterlijk.
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Merkie het volgende:
Precies, ik heb tussen de reacties op de Frontpage het betoog van Wilders gelezen en ondanks het gewoonlijke gelul van hem is dit punt wat je aanduidt wel zijn sterkste argument.
Wilders is een oppurtonistische lul en wil de democratie hier te NL misbruiken voor eigen gewin, maar ik besef dat zijn politieke tegenstanders dat ook doen, al wel op een andere manier.
Ik vraag me af wanneer wij in een zelfde situatie als het Vereenigd Koninkrijk komen te zitten, waar men nog steeds de hand boven ontspoorde moslims houdt en de brave autochtone EN allochtone bevolking lijdt onder de misdaden van de klootzakken/criminelen onder de autochtonen EN allochtonen.
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
Kijk, dat is dus waar Wilders en de PVV idioot bezig is.
Tuurlijk vind ik persoonlijk de Koran een fout boek, MAAR ik hou in het openbaar mijn klep erover en zie het nut er niet van in om dat boek te verbieden.
Jeugdcriminaliteit moet wel aangepakt worden, of nu van allochtonen of autochtonen, punt uit.
Kijk, ik sanp gedeeltelijk de ophef over Fitna, Wilders zijn anti-islam film.
Ik zie eigenlijk niks anders dan een stuk provocatieve propaganda, geen film die het verbieden waard is.
Dat mensen er boeh en bah tegen roepen is precies Wilders bedoeling geweest.
De film op zich is mild, erg mild nog, vroeger kon men het veel beter met propaganda.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:16:55 #21
177885 JoaC
Het is patat
pi_69497211
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nikmans het volgende:
Frontpage

--------------

Het vergassen van tegenstanders is begonnen?

Mensen die politiek commentaar leveren moeten hun standpunten eens leren onderbouwen. Anders pretendeert iedereen de waarheid te spreken.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69497268
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

?
Vind je het niet leuk gevonden?
quote:
Overigens vind ik het op zich geen gekke gedachte om Wilders links te noemen. Zijn nationalistische ideeën zou je eerder onder de rechtse ideeën scharen, maar voor de rest is hij linkser dan de PVDA.
Nationalisme is ook hartstikke links. De linksen zijn de uitvinders van de discriminatie en het wij-zij denken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:20:01 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69497288
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Gut, het is aan ons, de jonge generatie, om tot een nieuwe liberale alliantie te komen.

Een verbinding van weldenkenden uit de VVD, D66, GL en PvdA in een nieuwe partij. Wat ik heb begrepen van Pechtodl en anderen dat zij naar het buitenland vertrekken als Wilders aan de 'macht' komt. Het is inderdaad aan ons wanneer onze Oude Leiders wegvluchten vanwege hun falen in het bestrijden van achterlijkheid.
Daar moeten mensen eens over ophouden. Dat was een geintje. Sheez. Gevoel voor humor is ook ver te zoeken tegenwoordig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69497344
@ Barachem
quote:
Tuurlijk, als jij keihard in je achterste genomen door een bende homoseksuele verkrachters, dan is het heul normaal om ze die daad te vergeven omdat ze je achteraf met je samen heerlijke cake gaan vreten.
Doe toch normaal zeg, dat vind ik inderdaad en terecht achterlijk.
Gast. Ik ben zelf een vrouw. Het idee dat een teringlijer mijn lichamelijke integriteit aantast vind ik misselijkmakend. Kijk, dat is mijn punt ook niet.

Het is een individu (journaliste) die kennelijk die mensen kan vergeven. Prima, als zij zo denkt verder te kunnen leven... Haar leven. Maar dit betekent toch niet dat de politiek actief met haar gevoelens moet gaan bemoeien door te zeggen dat zij achterlijk is om zulke idioten te kunnen vergeven? Ik zie de verbanden niet.
pi_69497366
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Hpzone het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')