Spam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef MikeyMo het volgende:
wat ik dus een best wel te pruimen filmpje vond.
moet ik zelf gaan compilenquote:
strikt genomen is het geen biggie klacht, maar een platenmaatschappij klachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Die greatest hits cd snapte ik ook niet. Alleen maar onbekende en gemixte nummers volgens mij?
Ik vind het wel jammer dat er nu een klacht over Biggie hier te vinden is
Daar heb je dan wel weer gelijk ja. Tja ze doen alles om er nog wat geld uit te knijpen hea.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
strikt genomen is het geen biggie klacht, maar een platenmaatschappij klacht
Platenmaatschappijen
Nou ja, dat lukt wel, maar zo'n greatest hits album zou dat overbodig moeten makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus toch niet zo'n handige jongen!_!
gelukkig had ik enkel de kosten van de internetaansluiting er in geinvesteerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk ja. Tja ze doen alles om er nog wat geld uit te knijpen hea.
Zelf compilen
Het zoeken en klikken kostte je waarschijnlijk ook enige minuten.. zonde hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gelukkig had ik enkel de kosten van de internetaansluiting er in geinvesteerd![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zoeken en klikken kostte je waarschijnlijk ook enige minuten.. zonde hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:
quote:"Mo Money Mo Problems" is the Grammy-nominated second single & tenth track on the first disc of the Notorious B.I.G. album, Life After Death. It features guest vocals from Mase and Sean "Puff Daddy" Combs. The instrumental contains a sample of the Diana Ross song "I'm Coming Out". The refrain, sung by Kelly Price, goes "I don't know what they want from me, it's like the more money we come across, the more problems we see."
Kerel je zat fout. Geef het gewoon toe.quote:
je fout toegeven op the internets... de dag dat ik dat zie gebeuren gaat in de boekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kerel je zat fout. Geef het gewoon toe.
Mo Money Mo Problems, was dat niet die draak van een plaat van P Diddy (of hoe hij toendertijd dan ook heette) en Mace, terwijl "de stem van Biggie" afentoe een zinnetje meedeed?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ja ik dus zo een paar weken geleden Notorious gekeken wat ik dus een best wel te pruimen filmpje vond. Goed, wat doe je dan na zo'n muziekbiografie, dan ga je de muziek downloaden dus ik zo ff klikkerdeklikerdeklik de discography binnengehaald. Handige jongen!
zit ook zo een Greatest Hits (klik hier voor de tracklist) bij dus ik denk zo van "ha, da's hendig!" Dan heb je toch immers alle leuke bekende nummertjes bij elkaar. Ik dat ding op me iPod pleuren en lekker luuster'n in de trein. Kom ik erachter dat een Mo Money Mo Problems (zo'n beetje z'n greatest hit evah!) er niet eens op staat. Ook Victorious is nergens terug te vinden.
Uiteraard wel tal van andere nummers waar ik noooooit van gehoord heb...
wat voor een lutsersamensteller ben je dan?
Klacht: greatest hits album bevat niet eens de greatest hit
ja klopt, hij heeft het laatste couplet als ik me niet vergis. Maar ja, het hoort gewoon op en greatest hits cd. En ipv 6 nieuwe duetten hadden ze bijvoorbeeld ook wel Victorious er op kunnen plaatsen. Officieel een Puff plaat maar waar Biggie ook op mee rapt. Dat was best een toffe track, maar je die staat er dan weer niet opquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mo Money Mo Problems, was dat niet die draak van een plaat van P Diddy (of hoe hij toendertijd dan ook heette) en Mace, terwijl "de stem van Biggie" afentoe een zinnetje meedeed?
Neemt niet weg dat greatest hits best een hendig cdtje is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |