Niks. Je moet de persoons gezicht kennen de aan hem denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je "jan jansen" opschrijft?
Van de, hoeveel waren het er ook al weer? Stuk of zes?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik heb er maar 2 in de lijst staan
Jij kent er meer dan ik danquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van de, hoeveel waren het er ook al weer? Stuk of zes?.
Hm, da's wel handig dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Je moet de persoons gezicht kennen de aan hem denken
waar hebben juliie het toch overquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef Ang3l het volgende:
5 dus? O nee 6!
Uhm.... *denk* Ik mis er 2!
O nee, wacht... 1!
heb ik gedaan, en het gaat over dudenudes, sta je daar in je nude dan 1,2,of 6 keer ?quote:
Lees even terug dan zie je dat dat niet echt duidelijk was. Ja jeee hoeveel je er kent IRL of hier op het forum ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Some people just aren't the sharpest tool in the shed..........
Er staat toch een poll wie er allemala een DN profiel heeft?
En G_E noemen op hoeveel we er kennen.
Wat zou 1 2 6 dan betekenen?
Het aantal rozen in een vaas?
PB'tje met namen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Negen, het zouden er negen moeten zijn..
Collect 'm all!quote:
Je mag het hier ook wel gewoon gelijk posten hoor!quote:
Geef eerst maar een link naar jouw DN profiel, dan praten we verder.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je mag het hier ook wel gewoon gelijk posten hoor!
Dat wil je heul nie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geef eerst maar een link naar jouw DN profiel, dan praten we verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |