Ballpark figure?quote:
Goed werk! Ik zit nu ook op dat niveauquote:
Dan zit het je inderdaad niet mee ... wat voor soort website is het? In welke business zit je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zal al heel blij zijn met ¤ 0,50 per dag, maar het zit me niet mee!
Elke dag gemiddeld 1200 vertoningen en:
zaterdag ¤ 0,17
zondag ¤ 0,07
maandag ¤ 0,01
dinsdag ¤ 0,00
Heb een best wel goed bezocht forum met ongeveer 1000 leden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zit het je inderdaad niet mee ... wat voor soort website is het? In welke business zit je?
Mijn forum heeft er iets minder en ik zit zeker boven de euro per dag en vaak zelfs boven de 2 euro.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Heb een best wel goed bezocht forum met ongeveer 1000 leden.
Door het aanzetten van die optie of gelinked ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Net even de cijfers van vandaag gecheckt ... me very very happy!!!!Ik krijg opeens een hoop traffic van de Consumentenbond. Doet me denken aan tijden terug toen de ANWB me linkte, dat was ook kassa
Aanzetten van die optie??? Is er een optie die je kunt aanzetten om veel traffic vanaf de Consumentenbond website te krijgenquote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef R.Langly het volgende:
[..]
Door het aanzetten van die optie of gelinked ?
Wat Dlocks zegt. Het is overigens tijdelijke traffic, mijn ervaring is dat die backlinks min of meer seizoensgebonden zijn. En inderdaad helpt de hoge brandstofprijs ook mee.quote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef R.Langly het volgende:
[..]
Door het aanzetten van die optie of gelinked ?
quote:Op maandag 12 april 2010 18:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat is de beste (toegankelijke) affliatesite die CPM aanbiedt?
Bij mij was het maandag ook opvallend hoog, ¤ 6,50 euro, normaal gemiddeld een euro of 3,50/4,00. (uitgezonderd van de uitschieters als ik een nieuwe video heb)quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef star_gazer het volgende:
Afgelopen maandag was goedGisteren was redelijk
Man check eens de documentatie van Adsense zelfquote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef D. het volgende:
Kan iemand misschien in het kort een stappenplan posten hoe aan Adsense begint?
Je hebt een site, meldt die aan bij Google, en een paar dagen later staan er ineens advertenties?
Of krijg je een mailtje met html die je zelf moet verwerken?
(Zal wel niet zoals ik het hier boven zeg, maar hoe het wel werkt is me ook niet helemaal duidelijk)
En hoe beheer je advertenties? Eventueel ongewenste ads verwijderen?
Bepaal jij waar ze staan en hoe ze eruit zien (banner bovenin, of ads als tekst rechts, zoals Fok)
Da's een langer stappenplan, en weinig ervaringsdeskundige meningen daarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Man check eens de documentatie van Adsense zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |