Op dit forum kan dat niet. Er is wel een banner na de eerste post op de pagina. Maar dit is niet van die persoon maar van FOK! zelf. En het is ook uit te zetten bij opties.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef koenbetjes het volgende:
zijn wel meer mensen die een reclame onder hun posts hebben, dus het kan wel maar hoe moet dat.
gr. koen
Ik zit sinds een kleine vier jaar in de vier cijfers per maand. En daar heb ik destijds acht maanden (in de avond uurtjes) over gedaan om dat te bereiken.quote:
Helemaal waar. Ik heb ruim een jaar keihard gewerkt om te komen waar ik ben. De markt is volwassener geworden, daarmee komt een logischerwijs taaiere houding van Google tov CTR manipulatie. Ik moer wel zeggen dat het grote font mij zonder enige regel te breken erg veel heeft opgeleverdquote:Op zondag 29 november 2009 00:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zit sinds een kleine vier jaar in de vier cijfers per maand. En daar heb ik destijds acht maanden (in de avond uurtjes) over gedaan om dat te bereiken.
Moet ik er wel bij zeggen dat:
- destijds de omzet per klik in mijn niche een stuk hoger was
- de dollar veel meer waard was
- je nog plaatjes naast advertenties mocht plaatsen (met als gevolg een hogere CTR dan nu)
- via adwords per bezoeker maar 1 cent hoefde te betalen en ik dit via Adsense dubbel en dwars terug verdiende
- het makkelijker was om goed te scoren in de SERPS
Tegenwoordig is het allemaal niet meer zo makkelijk om 'even snel' geld te verdienen met een website.
Nog even en ik verdien meer emt adsense dan met mijn baanquote:
Niet eens tijd om je daar volledig op te storten dan?quote:Op maandag 30 november 2009 13:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nog even en ik verdien meer emt adsense dan met mijn baanVanaf 2010 ga ik het maar eens aangeven bij de fiscus me dunkt.
Wel lekker toch, zo'n 2e baan erbij?quote:Op maandag 30 november 2009 13:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nog even en ik verdien meer emt adsense dan met mijn baanVanaf 2010 ga ik het maar eens aangeven bij de fiscus me dunkt.
Ik ben al parttimer (24 uur). Wil toch de vastigheid en het sociale aspect van een 'echte' baan nog even behouden.quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet eens tijd om je daar volledig op te storten dan?
Het nieuwe beleid van Google is toch om aan te geven waar webmasters de voorwaarde overtreden (mbt plaatsing van advertenties) en niet om meteen te bannen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:52 schreef streamzondernaam het volgende:
aangezien er elke dag geblockeerde accounts bijkomen...
Keurig. Het ziet er niet erg actief uit op het eerste gezicht. Of niet actief.... niet druk bezocht, gezien het aantal reakties e.d.quote:
Klopt, maar ben veel gelinkt op Twitter enzo, merk dat dat goed werktquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Keurig. Het ziet er niet erg actief uit op het eerste gezicht. Of niet actief.... niet druk bezocht, gezien het aantal reakties e.d.
Ik kan het volledig mis hebben natuurlijk.. vergeef me in dit geval.
Verder netjes hoor
Dat is niet mis!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef star_gazer het volgende:
Wow; gisteren een nieuw record: 86 euro
Ik vraag me af of het me binnen nu en een half jaar weer lukt dat te halenquote:
Zorg voor veel traffic (minimaal 5000 uniek per dag), door o.a.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef Spike1506 het volgende:
Hoe doen jullie dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |